Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-07-31 22:26:49 följande:
    En trevlig dejt är ju bättre än ingen alls
    Hur gick dejten?
  • lemonina

Jag är blyg om killen är blyg, är killen pratig och tar för sig då gör jag det med. Men jag blir iof ännu mer blyg eller illa till mods ifall killen går på som en ångvält vilket jag har träffat ganska många. De som vill sälja in sig själva och som har en väldigt intensiv blick och gärna lägger sin hand på ryggen. Jobbar oftast med någon slags marknadsföring hahaha.

• lemonina
    Madida skrev 2012-08-01 16:44:46 följande:
    Hur menar du med det där med att lägga handen på ryggen? Är det att gå på som en ångvält?

Isf är jag ångvält delux! Jag är väldigt fysisk och tar gärna på den jag pratar med om jag gillar honom. Lägger min hand på hans arm när jag säger nåt eller skrattar, klappar lite på benet o.s.v. Tar på honom helt enkelt. Och är han inte helt livrädd så är det ju där han har en chans att visa att han uppskattar det. 
    Jag menar så fort man träffas innan man knappt hunnit prata, börjar han sitta väldigt nära och titta intensivt i ögonen och ta på mig. Det får mig att bli illa till mods. Men om vi pratat i några timmar och både på något sätt visat att man är intresserad exempelvis genom blickar och leenden då är det en annan sak.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-01 17:35:41 följande:
    Man ska inte festa med jobbet så är det bara. Jisses! Helt galen kväll och natt men mycket hångel och alcohol.
    Hångla du med någon från jobbet?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-01 17:45:07 följande:
    Lemonins: Ja det blev så. Låg iaf inte med någon denna gången Framsteg!

Åh! Har gjort samma sak. Med chefen... Fy ångest! Nä man ska inte festa med jobbet haha.
  • lemonina
    Anonym (Flax) skrev 2012-08-02 01:48:32 följande:
    Nu är jag mig själv och avslappnad igen, det blir ingen date med snyggingen. Inte ett ljud från honom angående morgondagen trots två sms så jag har tagit bort hans nr och andas normalt igen. Tungan ute

Lite flirtande med andra på nätet och gamla kontakter som vill bli återupptagna, så får jag bara tid att ses så kommer jag ha fullt upp nu den närmaste tiden. Inget seriöst än så länge men man kan ju ha mycket roligt under tiden.

Jag tror snygging gjorde mig för osäker och nervös så det är lika bra att vi inte gick vidare med någon date, jag gillar inte att känna som jag gjorde tidigare när jag skrev. Obestämd

Tråkigt att du inte hörde av honom. Och som Madida skrev tidigare, det är en himla skillnad att lägga ned en dejt pga bristande intresse från killen, till skillnad från att lägga ned pga att du tycker att killen är för "bra" för dig. Men bra att du inte ger upp nätdejtingen, utan ge det en chans. Men nästa gång det dyker upp en snygging så välj då inte bort honomGlad
  • lemonina

Hihi lite komiskt förra veckan träffade jag göteborgaren som var här på besök från Badoo, igår var det ännu en göteborgare som var här på besök som ville hitta på något med mig. Kanske borde flytta till Göteborg verkar finnas mycket intressant där och som gillar migSkrattande

• lemonina
    Anonym (Flax) skrev 2012-08-02 11:39:08 följande:
    Jag tyckte inte han var för "bra" utan för snygg och medveten om det. Jag har träffat flera före honom och även haft ett längre förhållande med en, men killar som får mig att bli osäker ska jag låta bli. Tyst

Ja men i sådana fall missuppfattade jag dig nog. Trodde när du skrev att han spelade i en helt annan liga än dig och att du skrev att han var alldeles för snygg för dig osv att du egenligen ville träffa honom men inte tyckte att du dög. Men om du menar på vilkoren att han helt enkelt verkar ta sig själv på allt för stort allvar samt att han är dryg då förstår jag om du inte ville ses.
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-02 16:14:42 följande:
    Då blir det dejt om ett par timmar då inte för att jag känner mig direkt upplagd för det men det hinner nog ordna upp sigGlad

Tjohooo Takida:) Dejta på bara, du kommer säkert i rätt sinnesstämmning snart. Sätt på lite Barry White vetjaFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!