Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-08-03 12:09:38 följande:
    L: vad ska jag säga om dejten? Tja den var helt ok på ett sätt riktigt bra på ett annat. Men ändå ingen kille för mig.

Det var ett kryptiskt svar. Ja men då så, du verkar vara säker på att det inte kan leda till mer.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-08-03 18:57:27 följande:
    Hur många här vet vad ni VILL ha, till skillnad från vad ni INTE vill ha?

Jag tror jag vet båda delarna faktisktSkrattande
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-08-03 19:21:07 följande:
    Hallelujah. Men det är inte samma sak, för du vill, enligt egen utsago, inte ha någonting annat än handelsresande.

Vill jag inte? Öh nu hänger jag inte med här riktigt.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-08-03 19:33:40 följande:
    Var det inte du som inte ville binda upp dig, och istället föredrog killar på genomresa?

Jaha du menar om jag vet i fall jag vill ha en relation eller bara lösa förbindelser? Nej det vet jag faktiskt inte alla gånger. Så på så sätt vet jag faktiskt inte om jag vet vad jag vill ha, eller vad jag inte vill ha. Trodde du syftade på egenskaper hos en blivande partner.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-08-03 19:42:54 följande:
    Jag menar alltihop. Sådant som gör att man vet vad man skall leta efter.

Jag tror mig veta att jag inte vill ha en relation just nu och dras nog automatiskt till relationer som jag vet kommer bli kortvariga, men sen kan jag inte veta om jag i slutändan faktiskt vill ha mer utav den så kallade kortvariga relationen, pga av att han har egenskaper som jag gillar. Så nej då vet jag nog inte vad jag vill ha eller inte vill ha.
  • lemonina

Ikväll är det grill och utgång med tjejerna. Ser fram emot grillningen. Men sen när vi kommer till utgången så har jag nog tröttnat rejält på utbudet här i stan. Säkerligen för jag uppsökt dem mer eller mindre varje helg i flera månaders tid. Hör jag ännu en schlagerlåt eller något gammal svenskt mainstream så måste jag nog skjuta mig själv. Trodde ett ställe som varit sommarstängt skulle öppna ikväll och där spelar de house, jag hade fel de öppnar inte ikväll. Jipiiii vilket partyhumör jag är på. NOT!!!

• lemonina
    visma1 skrev 2012-08-04 11:06:06 följande:
    Grilla och gå hem sen

HAHA det var en idé. Men jag är för mycket partypingla för detFlört Kom på en annan idé, att ha på mig ipod, då får jag lyssna på vilken musik jag vill haha. Frågan är väl hur social jag kommer vara och hur helt koko jag kommer se ut på dansgolvet.
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-08-04 11:17:23 följande:
    Det finns något som heter silent disco. Hänvisa till det bara.
    HAHA får väl göra det Flört
  • lemonina
    Ernst Hugo skrev 2012-08-04 11:46:32 följande:

Utgång kan vara tokigt drygt och förfesten (särskilt med grillning) är ju alltid det bästa, det vet vi alla Solig

Plocka det bästa o låt bli resten {#emotions_dlg.flower} 

Ja det är sant! Det bästa är att bara sitta och snacka skit och ha trevligt. Sen när man väl kommer ut så springer alla bara åt olika håll och vips så är letandet igång.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!