Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Nää hon har inte varit inne sedan dagen innan jag svarade henne, det lilla trollet
misär....
misär....
I natt kom jag hem vid tre snåret och mådde oförskämt bra efter en hel utekväll. Då plingar det till i telefonen och en kille som jag träffat över en fika sms:ar och frågar om jag vill komma över på ett glas vin. Så jag går dit och vi snackar lite. Jag har förklarat för honom tidigare att jag inte varit singel så länge och inte vill ha något förhållande och han tyckte det var helt ok ändå att vara min vän.
Men så i natt gjorde han närmanden och kysste mig och jag kysste tillbaka innan jag tog mitt förnuft till fånga och puttade bort honom. Gick väl hem vid halv fem i morse. Idag har jag fått sms där han ber om ursäkt, stackarn! och att han vill ses så snart som möjligt och göra något normalt så att han kan få händelsen ur huvudet. Så i morgon ska jag dit och kolla på film. Men nu känner jag mig lite klyven. Jag kan tänka mig att ha en kort romans med honom, men om jag ska gå på magkänslan tror jag att han vill ha mer än så, så jag har bestämt mig för att just bara vara hans vän. Är jag taskig om jag fortsätter träffa honom som kompis?