Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2012-08-04 13:41:07 följande:

Nää hon har inte varit inne sedan dagen innan jag svarade henne, det lilla trollet Gråter misär....
    Ja men då är det ju ändå ett gott tecken, då har hon ju inte sett ditt fina mail än. Skrattande
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-08-04 12:59:36 följande:
    Var ut i solen och åt lite hallon, hör mobilen när jag är på väg in men hinner inte svara. Var helt säker på att det var exet för kidsen ska dit idag men jag hade fel. Det var J.

Måste ladda lite mentalt innan jag ringer upp, vad ska jag säga? Har ju dessutom lovat att ses, vill väl ses också men ja... Har ju både undvikit det och inte haft tid men just ikväll har jag tid, är barnfri och klurade lite på om jag skulle umgås med någon. Flyttar ju dessutom om två veckor så det är väl kanske meningen att vi ska ses ikväll då.

Annars klurar jag mest på om det blir någon dejt imorgon eller ej. Kan bli vilket som, ska iaf åka och kika på stället dit jag ska flytta och sova där en natt.

Kanske inte borde träffa J ikväll ändå, vet inte alls vad jag ska säga. Men jag vet inte om jag får tillfälle igen innan jag drar och jag ska träffa honom innan dess så det kanske är lika bra att få det gjort.

Ta tjuren vid hornen:) Om du vill ses innan du åker så kan det väl vara ett bra tillfälle
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-08-05 12:04:08 följande:
    Jag har varit uppriktig mot killen jag dejtat denna vecka. Han var allt jag vill ha, men ändå inte.
    Varför känner jag mig då så rutten??? Han blev verkligen förkrossad och riktigt ledsen.

Det är alltid jobbigt att såra någon. Men du har verkligen inte gjort något fel, tvärtemot. Jätte bra att du var uppriktig mot honom. Och det var nog bra att det inte blev något mer mellan er han verkar inte må bra alls. Styrkekramar{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-05 12:45:41 följande:
    Avslutade veckan med lite hångel i Stockholm. Vilken vecka, haha.

Haha kul du verkar ha det. Skrattande
  • lemonina

I natt kom jag hem vid tre snåret och mådde oförskämt bra efter en hel utekväll. Då plingar det till i telefonen och en kille som jag träffat över en fika sms:ar och frågar om jag vill komma över på ett glas vin. Så jag går dit och vi snackar lite. Jag har förklarat för honom tidigare att jag inte varit singel så länge och inte vill ha något förhållande och han tyckte det var helt ok ändå att vara min vän.

Men så i natt gjorde han närmanden och kysste mig och jag kysste tillbaka innan jag tog mitt förnuft till fånga och puttade bort honom. Gick väl hem vid halv fem i morse. Idag har jag fått sms där han ber om ursäkt, stackarn! och att han vill ses så snart som möjligt och göra något normalt så att han kan få händelsen ur huvudet. Så i morgon ska jag dit och kolla på film. Men nu känner jag mig lite klyven. Jag kan tänka mig att ha en kort romans med honom, men om jag ska gå på magkänslan tror jag att han vill ha mer än så, så jag har bestämt mig för att just bara vara hans vän. Är jag taskig om jag fortsätter träffa honom som kompis?

• lemonina
    Night sky skrev 2012-08-05 13:48:00 följande:
    Inte om du förklarar det för honom och han är med på det!
    Men om han trots mina förklaringar går och förväntar sig saker då?
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-08-05 13:53:50 följande:
    Men då är det inte ditt fel!
    Jag har en sån kontakt också. Vi har pratat om det massor och han vet vart jag står. Men han vill fortsätta och vara vänner. Men jag vet att han nånstans där inne har förhoppningar och skulle inte tacka nej om jag skulle ändra mig.
    Men han vet som sagt läget och vi träffas som vänner och har så gjort i snart 2år.

Skönt att höra! Ville höra från annat perspektiv eftersom jag inte är objektiv. Men jag tycker som duGlad
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-08-05 13:54:50 följande:
    Dags att träffa familjen hans! *nervös*

Lycka till! Knock èm deadSkrattande
  • lemonina
    Madida skrev 2012-08-05 20:34:49 följande:
    Hoppsan, dejt med mitt lilla lammkött om 1 timme

Ha det så trevligt på dejtenGlad
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-06 18:12:29 följande:
    Killen jag föll för höll sitt löfte och hörde av sig synd bara att han väljer att satsa på att försöka hitta tillbaka till sitt ex. Jag förespråkar ärlighet och det är det allra bästa men just nu suger det fett!
    Skit tråkigt såklart. Bra att han iallafall hörde av sig även om beskedet inte var lika kul. Håller med alla andra i tråden, du hittar någon kille som kommer bli helt kär och galen i dig och i bara dig en vacker dag. {#emotions_dlg.flower} 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!