Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2012-08-11 10:39:21 följande:

Läskigt med drömmar som känns så där verkliga första stunden efter man vaknat Glad Grattis till dejten, du låter nöjd!

Själv tycker jag det är krångligt om man har kontakt och skall dejta någon som finns på FL Cool då kan man ju inte skriva av sig här i tråden *L*  

Haha ja det var faktiskt läskigt. Trodde jag hade hela djungelgänget mot mig.

Ja det måste bli lite konstigt. Det är skönt att kunna skriva om sina äventyr här och känna att man får råd men kanske inte då om den personen observerar en som man vill ventilera om. Jag har inte heller lyckats träffa på någon här på FL. Visst har jag fått några mail i inboxen men har inte brytt mig om dem eftersom jag inte pratat något med dem i någon tråd.    
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-11 11:24:56 följande:
    L: kul med dejt nästa vecka!
    Jag har också en, dejt nummer två med en kille. Får se om jag får mer kläm på honom efter den.
    Idag lyser solen här hemma så blir en dag på stranden för mig och sonen:) Har laddat med pannkakor och solkräm.

Ja det ska bli kul med en dejtSkrattande Det var 26 åringen och han som gillar kladdkaka. Vi har pratat i flera veckor och sagt att vi ska träffas men det har inte blivit av. Så nu tyckte jag att det var dags. Så himla roligt för när vi chattat så har han sagt att han varit på en pub eller uteställe och så visar det sig att jag varit där samtidigt men vi har aldrig träffat varandra. Det har hänt minst tre gånger nu.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-11 11:34:44 följande:
    EH: Ah lättare som kille kanske! Det är ju mest bara neurotiska moralkärringar i vanliga trådar och en och typ inga killar! De verkar endast hålla till i sextrådarna för att ragga cam-sex...
    Håller med haha. Vilka konstiga människor det finns i vissa trådar man blir ju mörkrädd.
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-11 11:24:56 följande:
    Jag har också en, dejt nummer två med en kille. Får se om jag får mer kläm på honom efter den.
    Idag lyser solen här hemma så blir en dag på stranden för mig och sonen:) Har laddat med pannkakor och solkräm.

Vem var det här för kille då? Glad Hur var första dejten?
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-11 13:48:54 följande:
    L: det är en av killarna jag träffade förra veckan. Första dejten var den som var både bra och mindre bra. Han är trevlig men lite svår att lära känna tror jag, men tänkte att jag ger honom en chans till för att se om han blir lite lättare.
    Så kladdkake dejten allså:) Bakar du en åt honom så lär han falla för dig på direkten då! Haha

Ok. Men hoppas han blir lättare denna gången då. Du får hålla oss uppdaterade hur det gårGladHan kanske är lite svår nu i början bara.

ja jag får väl se om han är värd någon kladdkaka i framtiden Flört
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-08-11 18:01:22 följande:
    Jag som trodde att du träffat kladdkake-killen för länge sedan! Kul att det äntligen blir av!

Ja det skulle jag faktiskt ha gjort för länge sedan. Vi har hela tiden sagt att vi ska ses men aldrig riktigt bestämt dag. Så nu hoppas jag att vi får en kul date och att det går lika lätt att prata i verkligheten som på nätet.Glad
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-08-11 19:58:51 följande:
    Vilka människor det finns på HP...
    En kille som jag började skriva med i morse, som inte är min typ alls och kommer inte bli. frågade en del konstigt... Och jag svarade konstigt för att han skulle ledsna...
    Han: vad jobbar du med
    Jag: kontor/administration
    H: låter det att jobba där då
    J: om det låter??? Ja, lite tangentknatter och en och annan telefon.
    H: vad ska du göra idag
    J: luncha med min KK och mysa med mina barn.
    H: det låter bra

Känner bara att han inte läser vad jag skriver... *skratt*
    Han kan verkligen inte ha läst vad du hade skrivit, fniss. Ja mycket konstigt finns det minsann. Jag blir förundrad exempelvis när jag skriver i min presentation att jag älskar ar att gå ut och dansa loss och får någon som skriver till mig att han inte gillar att gå ut haha. Inte så bra start direkt.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-08-11 20:56:21 följande:
    Var på dejt i natt.
    Jaha duSkrattande Berätta, hur gick det? 
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-11 21:02:16 följande:
    Lemonona: Åhh jag trodde också du träffat kladdkakekillen Spännande! mden då har ni haft kontakt ett tag nu iaf

Ja det ska bli intressantGlad Hoppas kladdkakan inte kladdar för mycket så jag sitter med en stor kak klutt i ansiktet eller ännu värre mellan tänderna. HUUA!!
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-08-11 21:04:18 följande:
    Guuuud, vad jag längtar efter min goding... Han jobbar och jag har fest, men åååå vad jag längtar!!! :-P

Har nästan glömt hur den känslan känns hihiFlört Men det är rätt, ha lite trevligt under tiden du längtar.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!