Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:55:54 följande:

Hahaha jag hade inte haft koll om det inte var för att en vän till mig gör analyser utifrån ens födelsedatum och tid och berättar för mig att min sjuka dragning till skorpioner är dålig hahaha! Hon sa även innan jag berättat när jag fyllde år att "dig behöver jag inte ens gissa, lejon ut i fingertopparna" hahaha hon fick mig lite intresserad där

Vilka var S kategorin då?. För jag känner verkligen inte att jag är en M=neurotisk galning haha.
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-08-12 00:48:56 följande:

ja, han säger att han duschat ihop med sin 11-åriga dotter och hennes 8-åriga kompis och njöt av att de tittade på hans stånd.
    Sen kan inte jag bedömma sanningshalten i allt han skrivit. Men den första polisen jag pratade med tog det på fullt allvar.
    Tyvärr verkar mobilnummret vara kontantkort och namnet för vanligt och var han bor blev för stort område.

Det låter ju helt sinnesjukt om han säger så till dig. Men är du säker på att han verkligen har några barn hos sig? Men fy!!! Ja jag vet inte vad jag ska säga. Bra att du pratar med polisen i vart fall. Hoppas något sker snart
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 01:00:20 följande:

Sad, lite mer lugn introvert personlighet antar jag. Har inte fått kategorierna så väl förklarade...

Haha då tror jag att jag är en blandning av alla Glad nervösa tendenser=M tänker lite för mitt eget bästa ibland=sad, Bad= impusliv och spontan. HAHAFlört
  • lemonina
    cajsasmamma skrev 2012-08-12 23:36:31 följande:
    Hmm ännu en dejting sida!! Vad händer här ikväll?? ( snäll ljuga att det är tråkigt här eftersom jag egentligen ska sova nu

Välkommen till tråden{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-13 13:35:39 följande:
    Cocacola: men varför är det dåligt? Är det pga att du ska flytta eller?

Haha han jag skulle fråga om dejt jobbade inte, drog en liten lättande suck Men han jobbar senare i veckan så då får jag samla mod och ge mig på't

Attans då!! Nu måste du gå och vara nervös ett par dagar istället.
  • lemonina
    jelina skrev 2012-08-13 13:27:31 följande:

De låter ju bra, då kan jag välja vilka som får se? Typ om jag drar iväg ett mail till nån så kan jag ´godkänna att han får se mina privata bilder? De vore ju kanon...

Ja skriv det i det första mailet du skickar till killen du blir intresserad av, om du ska ha någon chans i och med att du inte har profilbil. Jag har svarat på något mail när en kille skrev så till mig, att jag kunde gå direkt och kolla hans privatas bilder. Annars är risken stor att du sorteras bort. Lycka till!Glad
  • lemonina

Fy farao! Var just med om en sådan pinsam sak på stan. Jag gick på en offentlig toalett och betalade 5 kronor. Jag kollade två ggr så att dörren var låste (ett sådant där handtag man drar rakt upp). När jag sitter där på toan rycks dörren upp och jag skriker rätt ut och killen som står i dörren skriker också rätt ut. Han smäller igen dörren och jag känner hur en rodnad sprider sig i ansiktet. När jag kommer ut står han kvar och säger på engelska att dörren inte var låst, jag stammar fram något och springer därifrån.

• lemonina
    Niklas2k skrev 2012-08-13 15:27:44 följande:
    Äh, alla måste bajsa någon gång.

Meh! Jag bajsa inte såklart.Oskyldig Men jag satt faktiskt och torkade mig precis när han stövlade inSkäms
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-08-13 16:34:14 följande:
    Jobbigt, men du får tänka att risken för att du träffar på honom igen är förhållandevis liten.

Ja det får jag hoppas hehe.
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-13 16:38:07 följande:
    Lemonina: ASG!!! Haha vilken meet cute det kunde varit

HAHA verkligen! Jag har faktiskt gått in när någon suttit på toa en gång och tänkt "men vilken nöt varför låste han inte?"  Så nu fick jag vara med om det. Tur att jag hade lång tröja på mig Skrattande
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-13 16:37:18 följande:
    Niklas: Meh du vet väll att flickor bara bajsar en gång om året och då är det små rosa lavendelbajskorvar med rosetter på!

Haha det är riktigtFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!