• etanol

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Klöset skrev 2011-12-04 14:42:31 följande:
    Han skriver bara, och är på samma sätt som när vi var tillsammans. Skickar bilder på sig, berättar och delar med sig om saker som han vet att jag bryr mig om. Han berättar om syskonbarn och familj etc. Att han tänker på mig och bla bla bla. Allt som var så självklart när vi var tillsammans. Vi hade en väldigt nära relation när vi var tillsammans och pratade varje dag om allt och det var svårt att bara släppa det där när det tog slut.Det låter säkert inte som något speciellt i andras öron men det betydde fruktansvärt mycket för mig.  

Han är en väldigt egocentrerad person. Allt handlar bara om honom. Ibland kan han vara supergullig för att nästa stund kapa all form av kontakt och bara typ "dö" (inte höra av sig eller gå att få tag i).

Svammel svammel. 
    Mmm, har stött på typen. Går det inte att bara låta bli att svara eller kanske, ännu bättre, skriva till honom och förklara att du inte vill ha den sortens kontakt med honom?
    Too much reality for the f*cking hit list, life is war...
  • etanol
    Niklas2k skrev 2011-12-04 15:14:51 följande:
    Vilka problem man oroar sig för egentligen.
    Äldsta dotterns klassföreståndare ringde nyss, en liten kille i dotterns klass dog här om natten. 7 år gammal.
    En nära vän förlorade sin bror hastigt inatt. 35 år gammal med två barn.

Mina problem känns liksom så små just nu.
    Man får distans.
  • etanol
    Racer x skrev 2011-12-04 15:34:00 följande:
    Jobbigt men bättre att kapa all kontakt rakt av, istället för att ge minsta näring till vidare kontakt.
    Ja det är det, men jag vet inte om de har barn ihop, då blir det svårare liksom...
  • etanol
    Niklas2k skrev 2011-12-04 22:11:47 följande:
    ZzzzzzzZZZ
    Natti...

Nalle
  • etanol
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-12-04 22:41:13 följande:
    Tjejer vill ni hjälpa mig,,,,,jag är kär iNicke jag ville inte förlora honom även om jag fattar at jag bode backa,han ha´´var den rätta trots allt.

Jag har betettt mig skit här mrn jag vill ställa alltt tillräta 
    Hur tänker du nu, han blev rätt upprörd vet du. Vet du verkligen vad du vill?

Tänker snällt att du erkänt ett misstag officiellt, tänker mindre snällt att du borde ta detta med honom privat.

Lycka till.
  • etanol
    kristinah skrev 2011-12-04 23:21:10 följande:
    och nu ska pancake få ett nytt profilfoto....så loggar väl samma gamla vanliga gäng förbi antar jag - i tron på att man är nån ny förmåga
    Lägg ner Hade inte du nån på gång förresten...
  • etanol

Godmorgon!

Kaffe

• etanol
    kristinah skrev 2011-12-05 08:51:25 följande:
    Yo, jo jag har väl nån 'pågång' Mitt livs eviga kärlek som har en flickvän....känns rätt eländigt utgångsläge där....

Rackarns otur det där

Du får skriva några hjärta/smärta-dikter och starta en tråd, jag lovar att jag kommer bidra med en å annan snyftare själv

Ha en fin dag! Solig
  • etanol
    Anonym (ny) skrev 2011-12-08 18:10:05 följande:
    OM det skulle vara så att han redan slutat engagera sig för att han "har" dig så tycker jag inte det är nåt att ha. Mitt x var "trevlig" och omtänksam i ca ett halvår sedan började det glesas ut..jag kommer ALDRIG fortsätta vara tillsammans med någon igen som inte är engagerad och omtänksam! Tycker inte det spelar nån som helst roll hur länge man varit tillsammans när det gäller dessa två saker!!
    *tar i hand på det*

Tycker om att uppskatta och uppskattas!
    I am arms to hold, I am lips to speak
  • etanol
    giftgrodan skrev 2011-12-08 17:43:36 följande:
    idag är jag såhäääääär trött på att vara singel. Det värsta är att jag drömde om en sån där fin "första kyss" - åh, jag var såå kär i drömmen och det var så fint! Antar att det är för att hjärnan fortfarande ska komma ihåg vilka hormoner och signaler den ska koppla på, för inte tusan minns jag hur det är att vara kär i vaket tillstånd. Urk för att vakna. :P
    Stackars...lider och vet.
    I am arms to hold, I am lips to speak
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!