Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-15 10:25:48 följande:
    Fuck han hade visst sambo. Har ju fått för mig att alla är singlar hahaha!

Nä vad synd!
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-15 00:19:09 följande:
    Vet att några av er är på Badoo´s sida. Fick höra idag att det är en uttalad liggasida, är det de? 

Öööh är det. Hoppas inte det för då måste jag ju ligga med han jag träffar idagFörvånad
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-15 12:07:54 följande:
    Haha, ja men han du hittat honom där så måste du ju ligga med honom nu, något annat går ju inte för sigFlört

HAHA då får jag verkligen hoppas på att han är het annars blir det jobbigtTungan ute
  • lemonina
    kitkat skrev 2012-08-15 12:37:40 följande:
    Nu har jag fått svar på mina dejtingbekymmer....
    Eller på min fråga på sms iaf.

Fick svar idag att han haft skitkul tillsammans med mig att jag är en toppen tjej MEN känslan saknas så han vill avbryta... Han hade hållt på och velat och känt efter men bestämt sig nu....

Men då vet jag och slipper att grubbla. Trist att det var så, är lite besviken, men jag fick ett rakt och ärligt svar så det kan jag vara glad för iaf.

Hur har det gått för er andra som varit på första dejten?           

Vad tråkigt. Men som sagt nu vet du och slipper gå och grubbla över det.

Min dejt är om en timme:) Jag uppdaterar senare  
  • lemonina
    kitkat skrev 2012-08-15 13:10:25 följande:

Tack så mycketGlad
  • lemonina

Dejten avklarad. Killen var trevlig men inte min typ. Var för lite go i honom. Han var lite för lugn helt enkelt. Men vi kanske ska ses igen, får se. Men ja jag kan tänka mig att vara kompis med honomGlad

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-08-15 18:51:28 följande:
    Blir inget kladdkakebakande med andra ord. Inte din typ alls eller skulle kunna vara om det är lite mer go i honom nästa gång ni ses, om ni nu gör det vill säga.?

Jag kände ingen attraktion Obestämd Men det kan ju ändras, vilket jag varit med om förut. Men inte som med göteborgaren direkt, där det var blixtar som slog så fort jag tittade på honomDrömmer Men visst jag kan tänka mig att träffa honom igen för han var väldigt trevligGlad
  • lemonina
    Madida skrev 2012-08-15 18:59:56 följande:
    Muuuums! Idag kom det en leverantör till jobbet och han var så fin att t.o.m. jag fnittrade till lite
    Och givetvis så lyckades jag göra honom generad. Jag sa inget konstigt eller så, men jag flirtade lite. Och tittade på honom Oskyldig 
    HAHA jag brukar också få till de där fnittren som bara ploppar ut speciellt när man ser något fintDrömmer
    Hoppas han kommer tillbaka till jobbet ditt  så du får göra honom lite mer generadFlört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-08-15 19:14:21 följande:
    Det behöver man ju inte känna på direkten? Men med vissa inser man ju att det lixom inte kommer att finnas heller. Är av nån anledning helt inställt på att du ska träffa honom igen, så please do så jag slipper mer kaos i huvudet.

och nämn helst inga göteborgare på ett tag :(

Nej man behöver inte känna på direkten, har varit med om att attraktion kommit långt senare. Men jag vill känna blixtar och fyrverkerier med en gång helst. Så underbar känsla när man tittar på någon och helt tappar talförmågan och bara sitter och ler som en jöns hihi. Skrattande Haha ja för din skull Colan träffar jag honom igen när jag kommer hem från London, vilket jag ska till i morgon, tjohooo!! vad kul det ska bli.

Ok så det är alltså staden jag inte ska nämna han kommer ifrån? killen som du väntar svar ifrån? 
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-08-15 19:20:39 följande:
    Action! Kom igen, nu - snacka med mig och håll mig distraherad. Måste göra något jag är skitkass på - väääääääänta!  Fuck this!

Så vad har ni alla pysslat med i dag?
    Nu packar jag, eller ja försöker.  Ska tydligen var någon värmebölja på 30 grader där i LondonSolig.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!