Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-08-15 19:20:48 följande:
    Ja Jag var lite stressad så när det ringde på dörren blev jag mest irriterad och gick med bestämda steg för att öppna och se vem som störde mig Och där var han! Jag hälsade och sen kom det där töntiga fnittret Tungan ute

Som f*n!

Haha ja men vilken kille kan motstå det?! Flört Lite charmigt måste de nog tycka att det är när man inte kan hålla tillbaka sin entusiasm i form av ett fnitter som bara bubblar ur en helt okontrollerat.
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-08-15 19:46:17 följande:
    Ni kanske ska ses nu och se om personkemin stämmer lika bra som på den tiden?

Ja colan gör det där astrotestet på honom!Skrattande
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-08-15 19:47:56 följande:
    Jag tycker också att du ska ge honom en chans till om du inte fann honom direkt motbjudande. Han kanske var nervös och därför lugn av sig?

Ja han var nog lite nervös, men det var jag också. Men han satt och skakade med foten sådär som vissa killar gör. Jag kommer antagligen träffa honom igen, vi sa det när vi skildes åt att vi skulle hitta på någon någon dag. Får se om han är lite mer galenpanna då. Gillar när killar är lite galna, typ brister ut i spontansång eller drar med en till las vegas för att gifta sig HAHA!Flört
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-08-15 19:57:23 följande:
    Nu har jag också fått stalkers på HP. 2 st... 21 och 18 besök. Ingen av dem har jag haft någon kommunikation med.

Dem finns det gott av. Jag blockar vissa.
  • lemonina
    Racer x skrev 2012-08-15 19:56:09 följande:
    1,5 mil på cykel idag. Kommer nog att ha träningsvärk imorgon men det var det nog värt .

Gött! Ja det är tacksamt att få träningsvärk i benen och i häcken dagen efter Glad Men den som vill vara fin får lida pin Flört
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-15 20:36:29 följande:
    Då är jag hemkommen efter en dejt i solskenetGlad

Åh hur gick det?Glad
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-15 20:38:10 följande:
    Tummen upp för galna killar för dem gillar viSkrattande

Ja absolutSkrattande
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-15 20:52:14 följande:
    Den gick väl ungefär som din dejt skulle jag tro, det var trevligt och vi lär väl ses igen men det var inga fyrverkerier direkt. 

JahoppObestämd Ja men man får alltid vara nöjd över att det gick bra iallfall och att personen man träffade var trevlig.
  • lemonina
    kitkat skrev 2012-08-15 21:11:43 följande:
    Man vet ju på en gång, på första dejten om den andre inte är nåt att ha.

Känner man inte så, kan det vara värt med en andra dejt.

ibland kanske man känner nåt först om man kyssts lite... :D     
    Är det dött då med, är det kanske läge för tack och hej! :) 
    Ja det är sant! Hade han varit koko, otrevlig dryg eller något annat hade jag inte gått på en till dejt. Nu var det bara så att han inte attraherade mig men han var en trevlig kille, så då får han en till chans.Glad
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-08-15 21:36:27 följande:
    Haha, yes staden! Men det där med att tappa talförmågan hjälpte inte heller :P eller att kiddot kollar på samma film vi började kolla på första dejten, eller ja... jag är helt fucked up nu, allt får mig att tänka på honom.

London låter kul, vad ska du göra där? och klart du ska träffa kladdkakekillen igen för min skull haha hoppas på blixtrar och fyrverkerier då

Haha andas in- och ut. Det löser sig ska du seGlad  " everthing will be ok in the end if it´s not ok, it´s not the end"

Jag ska på födelsdagsparty i London min galna vän fyller 30 år. Skrattande    

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!