• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Min tur snart?)
    Glädje58 skrev 2011-08-30 19:10:12 följande:

Nej för tusan, det kan du inte fråga om. Inte på sms i alla fall. Eller ja, du kan ju alltid fråga om han har bråttom, men inte fråga om han är desperat.

Du får väl ta upp det igen när ni träffas nästa gång att du vill ta det lugnt. Är han seriös så borde han väl kunna stå ut ett tag till?

Hehe... Nä, jag tänkte faktiskt inte fråga om han var desperat , så du kan vara lugn Skrattande, men jag kan nog inte låta bli och fråga om han kanske har lite bråttom nästa gång vi ses!
  • Glädje58

Jag vet inte om jag har fel, men när någon har bråttom, så får jag känslan av att den personen är rädd för att missa någon annan under tiden.

Glädje58 skrev 2011-08-30 19:30:34 följande:
    Jag vet inte om jag har fel, men när någon har bråttom, så får jag känslan av att den personen är rädd för att missa någon annan under tiden.
    Jag vet inte vad som är anledningen.
    Får ta upp det när vi träffas helt enkelt. Och som jag känner nu så blir jag inte stört ledsen om han skulle träffa nån annan istället...
    Ernst Hugo skrev 2011-08-30 18:47:07 följande:
    Hur går det med itt dejtande då? *nyfis*
    Det går väl bra
    Själv då?
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-30 19:54:27 följande:
    Det går väl bra
    Själv då?

Haha det var ett uttömmande svar *L*

Jag finns inte på ngn dejtingsida men har lite kontakter ändå visade det sig. Dock så himla långt bort från skåneland. Även om allt kan kännas riktigt bra så är det ändå bäst att träffa någon som bor hyggligt nära. Typ Malmö Drömmer
    Come on katten - det svänger ju...
    Ernst Hugo skrev 2011-08-30 19:59:55 följande:
    Haha det var ett uttömmande svar *L*

Jag finns inte på ngn dejtingsida men har lite kontakter ändå visade det sig. Dock så himla långt bort från skåneland. Även om allt kan kännas riktigt bra så är det ändå bäst att träffa någon som bor hyggligt nära. Typ Malmö Drömmer
    Ja, men jag vill ju behålla mystiken....locka dig lite

Jag har faktiskt oxå planer på att lägga ner mina dejtingsidor. Börjar tröttna lite.
    Fast om du träffar en fantastisk kvinna, helt rätt, så måste det ju kunna gå att lösa trots att hon bor så långt bort? Kärleken du vet...

Men ja, nån i Malmö hade varit perfekt! Flört
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-30 19:54:27 följande:
    Det går väl bra
    Själv då?
    Ja, nu vill vi allt ha lite mer rapport av vår trådstartare! Glad

Hehe... lite sent ute där...sorry! Skrattande

• Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-30 20:13:59 följande:
    Ja, men jag vill ju behålla mystiken....locka dig lite

Jag har faktiskt oxå planer på att lägga ner mina dejtingsidor. Börjar tröttna lite.
    Fast om du träffar en fantastisk kvinna, helt rätt, så måste det ju kunna gå att lösa trots att hon bor så långt bort? Kärleken du vet...

Men ja, nån i Malmö hade varit perfekt! Flört

Du lyckades Flört

Började tänka på en rolig promenad i parken med kaffe på Margaretapviljongen nu.... 
    Come on katten - det svänger ju...
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-30 20:15:27 följande:
    Ja, nu vill vi allt ha lite mer rapport av vår trådstartare! Glad
    Jag har kommit fram till att det största problemet är inte att hitta nån som verkar bra. Det är att hitta nån som fortsätter vara bra. Jag blir fortfarande chockad över hur människor kan förändras på några veckor. Jag fattar inte! Och jag har nog tröttnat på att få upp intresse, bli nyfiken och sen upptäcka att människan förvandlas till en gris(?) efter midnatt.
    Typ..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!