• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Baginbox
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-03 00:40:18 följande:
    Haha, men är det verkligen SÅ illa?
    Ja faktiskt. Jag kanske är för kräsen men hittills har jag inte hittat någon på dejtingsidorna som jag intellektuellt skulle synka med. Jag tänker inte campa i Ullared eller dansa buggtjoffs i Borlänge. Fan bara för man fyllt 45+ måste man väl inte älska bilbingo?
  • Glädje58
    Baginbox skrev 2011-09-03 00:48:17 följande:
    Ja faktiskt. Jag kanske är för kräsen men hittills har jag inte hittat någon på dejtingsidorna som jag intellektuellt skulle synka med. Jag tänker inte campa i Ullared eller dansa buggtjoffs i Borlänge. Fan bara för man fyllt 45+ måste man väl inte älska bilbingo?

Nej, men du kan sitta i bilen och mysa med din tjej Glad
  • Baginbox
    Glädje58 skrev 2011-09-03 00:54:31 följande:
     På bilbingo?
  • Glädje58
    Baginbox skrev 2011-09-03 00:56:33 följande:
     På bilbingo?

Ja, jag gjorde det med min exfru för många år sedan. Det var rätt så mysigt. Det var bara en gång det hände men det räckte. Alltså, jag skulle inte vilja göra det varje söndag, men någon gång då och då är rätt okey. Ibland är det inte så viktigt vad man gör tillsammans, bara man gör det tillsammans.
    Baginbox skrev 2011-09-03 00:48:17 följande:
    Fast att vilja hitta nån som matchar en är ju knappast att ha för höga krav,

Jag umgås faktiskt med en kvinna som är 44 och hon visar inga sådana tendenser. Hon har fan finare kropp äb jag som är 30. Hon klär sig riktigt snyggt, gillar äventyrsresor, sport o.s.v. Inte nån bilbingo Driver dessutom eget och är framgångsrik.
    Så dom finns ju där ute..
  • Baginbox
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-03 01:09:51 följande:
    Fast att vilja hitta nån som matchar en är ju knappast att ha för höga krav,

Jag umgås faktiskt med en kvinna som är 44 och hon visar inga sådana tendenser. Hon har fan finare kropp äb jag som är 30. Hon klär sig riktigt snyggt, gillar äventyrsresor, sport o.s.v. Inte nån bilbingo Driver dessutom eget och är framgångsrik.
    Så dom finns ju där ute..
    Du har inte numret till henne? ;)
    Baginbox skrev 2011-09-03 01:11:16 följande:
    Du har inte numret till henne? ;)
    Haha...Åffkårs! Men jag måste ju först ta dina uppgifter och se om du duger til henne ;)
  • Bye baby Bunting
    Glädje58 skrev 2011-09-03 00:54:31 följande:
    Är det det de gör på  bilbingo? Nu känner jag att jag missat något
  • Baginbox
    Glädje58 skrev 2011-09-03 01:07:43 följande:
    Ja, jag gjorde det med min exfru för många år sedan. Det var rätt så mysigt. Det var bara en gång det hände men det räckte. Alltså, jag skulle inte vilja göra det varje söndag, men någon gång då och då är rätt okey. Ibland är det inte så viktigt vad man gör tillsammans, bara man gör det tillsammans.
    Jo, det är säkert jättemysigt, om man gillar det. Men jag är nog mer 30 än 45+ och där ingår inte bilbingo. Åtm inte för mig. Jag har kanske inte hunnit ikapp min ålder så det är kanske därför man inte hittar den som passar. Kanske får jag börja växa upp..
  • giftgrodan
    Glädje58 skrev 2011-09-02 21:07:13 följande:
    Jag jobbar inatt, så jag kan hänga lite här.

Jag har en fundering...

Är det värre att inte få några mejl eller andra livstecken från nån på dejtsidan, eller är det värre att få trettio varje vecka från idioter?

Jag tillhör den första kategorin, en vän till mig tillhör den andra.
    jag tillhör själv den första kategorin, hade nog föredragit att tillhöra den andra! Har fått ett mail idag dock, man får vara glad åt det lilla
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!