Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-09-21 21:18:39 följande:
    Intressant mail jag fick på HP för en stund sedan.
    Rubrik: Barn är bäst!!!

Text: Hur många ska vi ha??   

HAHA nappade du inte?
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-09-23 17:49:03 följande:
    Haha, läsningen har varit en alldeles lagom mängd men det är ju ett gäng frågor som hör till också. Van vid större grejer som man har lite tid till, nu är det lite mindre grejer men inte så lång tid och så flera ämnen parallellt och det var ett tag sen. Men det går bra, tror jag. :P

Hoppas du får napp på någon av jobbansökningarna! När är kursen klar då?

Aha är det så det ligger till. Jag är van vid ca tio böcker per kurs som är på ca 500 sidor styck, samt på engelska och ekonomi är inte ett lätt ämne minsann. Men nu är det så skönt att plugga engelska, det är så lugnt på kursen att jag nästan tror att jag glömt att göra massa saker varje vecka. Kursen blir klar i mitten på januari.

Men vad skönt att du känner att du kommit in i tempot iallafall   Inga snyggingar i klassen? Flört

• lemonina

Bara killen är grymt smart så struntar jag nog i vad han jobbat med. Eller nä föresten! Ingen dj eller polis helst.

• lemonina
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-24 09:30:14 följande:
    DJ kanske skulle gå bort för mig också, iallafall om det var professionellt. Det blir ju aldrig några hemma helger då. 
    Polis däremot, då har dom ju handbojjer och grejer. ^.^
    Haha ja det är så du tänkter alltså. :) Jag tänkte mest på alla risker en polis utsätter sig för, jag skulle inte kunna slappna av hemma om jag visste att min kille var ute och bekämpade brottslighet.
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-09-24 14:41:28 följande:
    Jag har gymnasieutbildning men valde heeeelt fel. Jobbar dock med vad jag trivs med, har en bra arbetsgivare, bra kollegor och en helt okej lön. Har ett hem och mat på bordet och kan unna mig ett och annat. Vad mer behöver man?!

Man är inte per automatik bättre för att man har en tjusig titel och en megalön...
    Håller med dig fullkomligt!
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-09-25 17:38:49 följande:
    Det blev en Rocky Road glass. En sån där enportionsförpackning på 7,5 dl  Glad
    Åh vad gott! Funderar på att slänga ihop en kladdkaka Tungan ute
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-09-25 18:17:33 följande:
    Visste att det var värt att skaffa en telefon för 10.000. Sen i lördags har jag fått ett sms  Glad

HAHA som mig då. Erkänn att sms:et var reklam också Flört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-09-25 19:53:22 följande:
    Glädje: Gillar ditt sinne för humor, men i övrigt lät det ju lite blandat... Hoppas det blir bra i slutändan och unna dig lite mer godsaker. Vill du vara hyfsat nyttig så är fruktsallad med vaniljkesella riktigt gott.

Kram

HAHA jag gillar också Glädjes humor. Sitter och småskrattar här mest hela tiden när jag läser. Stor portion av självironi och lite galghumor
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-09-27 17:59:03 följande:
    Nej inget alls men funderar på BC om någon månad. Var det BrevCompisar det stod för?  Obestämd

haha jag ska träffa en "brevcompis" nästa vecka
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-09-27 18:06:03 följande:
    Åh vad spännande Glad

Jag ska testa det om nån månad när jag har kommit på fötter igen. Får se hur det går. Är på väg mot mitt fyra-års jubileum som oskuld så det skulle behövas brytas snart.

Ja då är det nog dags för dig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!