• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Ernst Hugo
    Anonym (Väntar...) skrev 2011-09-03 08:41:41 följande:

Jag svarar i princip alltid. Kort och artigt. Och det brukar funka.

Listigt tror jag, om man nu ändå är kvar på sidan.
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (e)
    Ernst Hugo skrev 2011-09-03 10:51:16 följande:
    "Uppskttar tiden du tog för att skriva men känner att vi synkar dåligt, ha en enastående dag! "

Köra copy paste på den? 
    Tack! kör nog på något liknande:) Jag vill ju inte verka högfärdig...
  • Anonym (Hopplös:))
    Anonym (e) skrev 2011-09-03 08:17:31 följande:
    Har frågat det tidigare men frågar igen... är man jätteotrevlig om man inte svara på alla brev? jag känner mig taskig/oartigt om jag inte gör det så jag brukar svara något kort och ytligt. Är det kanske värre för de får förhoppningar då? och ännu värre de som inte har bild men ger mig den och frågar vad jag tycker och jag tycker inte de är attraktiva! vad skriver man då?! vill verkligen inte vara taskig.
    I början svarade jag på i princip alla mail förutom direkt sexrelaterade. Men det gör jag inte längre. Får jag en komplimang så svarar jag bara "Tack!" t.ex. Får jag "Hej, hur är läget?" eller "Vad hittar du på?" så svarar jag inte.

Och de där som ger tillgång till bilder och sen frågar vad man tycker, jisses! Den mannen kan vara hur het som helst på bilderna men jag blir ändå avtänd. Vem fan gör så egentligen?! Jag går ju inte fram till en kille i en bar och säger "Hej, tycker du att jag är snygg?" och snurrar runt ett varv.
    Nej, avtändande.
  • Glädje58
    Anonym (e) skrev 2011-09-03 08:17:31 följande:
    Har frågat det tidigare men frågar igen... är man jätteotrevlig om man inte svara på alla brev? jag känner mig taskig/oartigt om jag inte gör det så jag brukar svara något kort och ytligt. Är det kanske värre för de får förhoppningar då? och ännu värre de som inte har bild men ger mig den och frågar vad jag tycker och jag tycker inte de är attraktiva! vad skriver man då?! vill verkligen inte vara taskig.
    Redan efter ett par veckor med nätdejting, känner jag att jag inte bryr mig om jag får svar eller inte. Är det ett nej från mottagaren så är det skit samma. För min del är det bara en som har svarat, resten har struntat.
  • lillangel

En fråga till er alla- är de inte märkligt att folk geut sitt nummer direkt man börjat prata?
    pratade med en kille igår och så skrev ha- men du,smsa mig när du ska logga in så gav han sitt nummer? Förvånad jag skulle då ALDRIG ge ut mitt mobil nummer till en främmande person jag aldrig träffat,men sån är jag.

• Anonym (jobbigt)

Har en riktig jäkla skitdag... Alla vänner är upptagna med sina barn o män. Killen jag dejtat hör inte längre av sig, mest troligt pga av att en sk vän sagt till han att jag är värsta mansslukerskan. Jag har vart singel länge klart jag har dejtat?!! O på HP har jag slängt iväg massor med mail men inte fan är det nån som svarar....
    Jag är en stark självständig, söt tjej med fötterna på jorden, ska jag behöva bli nån liten nickedocka för att lyckas träffa nån? Nä då är jag hellre själv hur mycke det än suger.
    Frustrerad!!!

• Ernst Hugo
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-03 16:05:45 följande:
    Har en riktig jäkla skitdag... Alla vänner är upptagna med sina barn o män. Killen jag dejtat hör inte längre av sig, mest troligt pga av att en sk vän sagt till han att jag är värsta mansslukerskan. Jag har vart singel länge klart jag har dejtat?!! O på HP har jag slängt iväg massor med mail men inte fan är det nån som svarar....
    Jag är en stark självständig, söt tjej med fötterna på jorden, ska jag behöva bli nån liten nickedocka för att lyckas träffa nån? Nä då är jag hellre själv hur mycke det än suger.
    Frustrerad!!!

Integritet är alltid attraktivt Drömmer
  • Anonym (jobbigt)
    Ernst Hugo skrev 2011-09-03 16:15:46 följande:
    Integritet är alltid attraktivt Drömmer
    trött i bollen nu, var det en hiss lr diss?
  • Ernst Hugo
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-03 16:40:18 följande:
    trött i bollen nu, var det en hiss lr diss?

Jag flörtar ju med dig kvinna, en hiss såklart Solig
  • Anonym (jobbigt)

Åhh, du gjorde precis min dag tusen ggr bättre:)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!