• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hej på er,
    Verkar tyvärr som man efter några veckors dejtande får krypa tillbaka hit.
    Allt gick på i fin takt, så plötsligt igår avslöjar dejten att den inte gillar att kyssas????????????????? Men tjena mittbena, vi har hånglat och kyssts som satan???
    Nåja, jag tror inte att jag fixar att vara tillsammans med någon som inte gillar att kyssas även om mycket annat kändes riktigt bra Gråter

• Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-16 20:53:00 följande:
    Mycket märkligt. Har hon lyckats hålla masken så länge?
    Ja, hon sa det lite i förbifarten och trodde att hon redan sagt det till mig. Jag blev helt ställt och har grubblat som en tok, men tror inte jag kan stå ut med det. 

• Cosan
    Madida skrev 2012-02-16 20:57:45 följande:
    WTF?!
    Vem gillar inte att kyssas?! Att kyssa, smeka, hångla, vara nära är ju det absolut bästa som finns. Jisses!
    Jo jag håller med dig, men tydligen finns det såna som inte gillar att hångla så värst. Problemet är att det kommer sitta i mitt huvud om det skulle bli någon mer kyss och då är allt lixom förstört. 
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-16 21:06:05 följande:
    Kyssar är väl på något sätt det mest intima man kan ha...
    Det håller jag helt klart med om. Kanske bara var ett sätt att bli av med mig, även om jag faktiskt inte tror det. 
  • Cosan

"Jag har inga vänner och inget eget liv" var en som nämndes tidigare som jag tycker verkar super bra 

• Cosan
    Madida skrev 2012-02-16 21:19:09 följande:
    Du är säker på att hon inte ljuger och bara hittar på en anledning?!

Men jag förstår dig, allt är ju förstört iom den infon.
    Är ganska säker på att hon inte ljuger, hon var inte riktigt den typen. Fast det kvittar egentligen, det är lixom förstört. 
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-16 21:25:22 följande:
    Men du, varför sörja en kvinna som inte är något bra för dig?
    Nejdå, här ska inte sörjas något Glad Kom bara lite oväntat med tanke på att det varit ganska mycket hångel. 
  • Cosan
    kristinah skrev 2012-02-16 22:44:28 följande:
    tänkte nog mer att om hon redan kysst loss ordentligt ett par gånger så kanske hon kommer på att det ändå var rätt så trevligt när det inte blir nåt mer..
    Tyvärr var det efter att vi kysst loss ordentligt ganska många gånger hon sa det, dock inte just då utan senare, lite i förbifarten på telefon. Så inte någon chans till ändring Kyss
  • Cosan
    Madida skrev 2012-02-17 00:12:09 följande:
    Hr ett 7-årigt förhållande bakom mig, sluta med att han var otrogen. Läkte ett tag och sen träffa jag nästa och var tillsammans med honom i 1 år, sluta med att han var otrogen (och allmänt labil). Sedan honom har det varit några dejter och några kortare (veckor/månad) "relationer" i ca 2 år nu.
    Det löser sig nog snart för dig, fått uppfattningen att du varit ganska nära att träffa någon ett antal gånger. Någon som inte kommit riktigt över någon annan och lite avstånd och sånt. 
    Vilken otur med killar som bara är otrogna. Fast labil känns än värre  

• Cosan

Glädje58
    Har du minskat ner på kontakten med din tjejkompis så du får ett ordentligt sug att träffa någon? 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!