• etanol

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-12-11 15:03:13 följande:
    *skakar i mina grundvalar*
    I am arms to hold, I am lips to speak
  • etanol
    ulfsas skrev 2011-12-11 16:10:18 följande:
    Här var det livat Solig nästan som igårkväll....
    Hej ulfsas, allt väl efter gårdagens eskapader?
  • etanol
    ulfsas skrev 2011-12-11 17:07:26 följande:
    Jotack , jag överlever..... men jag skulle nog behöva en brun hårig sjuk sköterska som tog hand om mig.
    *oj, glömde av stavningarna* måste bero på smällen jag fickCool 

Hur är ''allt'' med dig då etanol? 
    Brun...hårig

Nä men allvarligt, mår du bra? Det är riktigt illa att hamna i huliganbråk, tänk det trodde jag inte om dig...

Tack jag överlever ännu en dag. Du vet, det går upp och det går ner
  • etanol

Så vilka överlever, vilka dejtar och vilka har gett upp djungelen?

Själv ger jag upp ett tag, låter bli men det är intressant att höra hur det går för er andra.

• etanol
    giftgrodan skrev 2011-12-11 21:54:16 följande:

Jag vet att jag är bland de gnälligaste här i tråden, så jag ska bara rapportera att jag har haft en _alldeles_ underbar helg. Helt utan amorösa eskapader, men i stort sett allt annat som gör livet värt att leva var där :) Jag har gjort standup och fick lovord, jag har fejsat demoner från förr, jag har varit på en trevlig fest, och jag har umgåtts med härliga vänner. Det verkar som att dejtandet går sjukt bra för många i tråden, grattis!

Jättekul att höra att din helg varit bra, det är sånt man vill se på det här forumet.

• etanol
    Heidi1 skrev 2011-12-11 22:09:04 följande:
    Nu har jag landat efter en helt underbar lördag till söndag hos en helt underbar man Tycker väldigt mycket om honom och det är ömsesidit Pratat en hel del och pussas, kramats och hånglat v vi har haft det hur mysigt som helst. me like him a lot Drömmer tror nog allt att jag är kär.

Kul att det går bra för fler här i tråden med dejtandet

Lycka till alla, hoppas att ni finner någon snart som ni tycker väldigt mycket om     
  • etanol
    Night sky skrev 2011-12-11 23:20:30 följande:
    etanol skrev 2011-12-11 21:53:16 följande:
    Så vilka överlever, vilka dejtar och vilka har gett upp djungelen?

Själv ger jag upp ett tag, låter bli men det är intressant att höra hur det går för er andra.
    Inte ge upp.. men ge dig själv en lite paus om du behöver det och samla nya krafter. {#emotions_dlg.flower}
    Ja, det ska jag nog göra.
  • etanol
    Heidi1 skrev 2011-12-11 23:58:04 följande:
    ibland är det nog skönt att pausa lite
    Nu behövs en paus...

Tack.
  • etanol
    Smecker skrev 2011-12-12 05:56:31 följande:
    Det är upp till var och en! Vet inte vad etanol föredrar..  hon kanske inte är så kinkig?
    Sluta blanda in mig i alla samtalsämnen Död
  • etanol
    kristinah skrev 2011-12-14 19:22:35 följande:

Så sjönk mannen i mina ögon ett snäpp - eller kanske 7.

När han fegar och lämpar över allt på mig - utan att ta ansvar för sina handlingar eller ord. När han plötsligt börjar skydda sig med att vara kall och hård och kort i tonen där han tidigare varit fylld av kramar och mys och gos....ja då känner jag att jag tappar intresse och lust rätt så fort.

fyfasiken

men så ser man också att även den man trodde var den mest perfekte visar att han är en sån där man som jag INTE vill leva med. Då undrar man om där finns någon som är så där trevlig och glad och öppen och tar ansvar för sina handlingar och ord....finns han där ute tro?

fy fabian...nu gräver jag mig ner i pluggträsket ett tag framöver istället.

Försökte göra en ledsen smiley å dina vägnar, men datorn kajkade ur...Anyway skit är vad det är.
    Har du frågat vad det handlar om?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!