Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

nästan som igårkväll....
Så vilka överlever, vilka dejtar och vilka har gett upp djungelen?
Själv ger jag upp ett tag, låter bli men det är intressant att höra hur det går för er andra. ![]()
Jag vet att jag är bland de gnälligaste här i tråden, så jag ska bara rapportera att jag har haft en _alldeles_ underbar helg. Helt utan amorösa eskapader, men i stort sett allt annat som gör livet värt att leva var där :) Jag har gjort standup och fick lovord, jag har fejsat demoner från förr, jag har varit på en trevlig fest, och jag har umgåtts med härliga vänner. Det verkar som att dejtandet går sjukt bra för många i tråden, grattis! ![]()
tror nog allt att jag är kär.
Så sjönk mannen i mina ögon ett snäpp - eller kanske 7.
När han fegar och lämpar över allt på mig - utan att ta ansvar för sina handlingar eller ord. När han plötsligt börjar skydda sig med att vara kall och hård och kort i tonen där han tidigare varit fylld av kramar och mys och gos....ja då känner jag att jag tappar intresse och lust rätt så fort.
fyfasiken
men så ser man också att även den man trodde var den mest perfekte visar att han är en sån där man som jag INTE vill leva med. Då undrar man om där finns någon som är så där trevlig och glad och öppen och tar ansvar för sina handlingar och ord....finns han där ute tro?
fy fabian...nu gräver jag mig ner i pluggträsket ett tag framöver istället.