• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 18:33:00 följande:

Hahaha det är jag som är knäpp, inte konstigt att jag inte lyckas behålla dejter
    Jag är ju fortfarande singel så jag har svårt att tro att lumpen-kriteriet har en avgörande betydelse
  • visma1
    takida skrev 2012-10-05 18:55:25 följande:
    Jag kanske kan tänka mig att se mellan fingrarna att du skriver på engelskaSkrattande

Tror du vågar dig på en vild gissning vem jag ska träffaFlört
    Aha därav alla smileys
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 19:05:58 följande:
    Visma: Hahaha tänkte mer att jag faktigst brukat fråga kanske skrämmer bort dem
    Många pratar frivilligt om de gjort  lumpen eller inte, och jag tror inte killarna blir skrämda av din fråga. Folk brukar tycka att det är kul att berätta om sig själv
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 20:40:47 följande:
    JM: Uppenbarligen finns det ju åtminstone en puma i Göteborg, Örebro och Eskilstuna iaf och så vitt jag vet minst två i huvudstaden
    Word!
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 20:44:56 följande:
    Huvudstaden har jag redan provat, även om hon inte var nativ stockholmare. Men jag har varit där tillräckligt för att veta att det inte är något för mig.
    Haha ja vi som bor i huvudstaden är likadana allihop! Tror liksom att vi är lite bättre än andra.

• visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 20:55:48 följande:
    Jag skiter i vart i helvete folk bor eller kommer ifrån.. lite iallafall.
    Mja, jag tycker att det är mer praktiskt om man inte bor alltför långt ifrån varandra. Distans är inte min grej.
  • visma1

Innan jag hade barn så brydde jag mig inte var folk bodde men nu känner jag mig inte direkt så flexibel och kan inte flytta över halva landet om kärleken skulle bo där liksom.

• visma1
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:00:49 följande:
    Jag skiter i var folk kommer från också, jag säger bara hur det brukar vara. Tyvärr bor jag i östergötland och rent generellt så har jag väldigt svårt för den dialekten, men annars så spelar det väl ingen roll.
    Svinet jag träffade i somras kom från Östergötland så det går bort nu!
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:04:23 följande:
    Tja, man blir ju tvingad till att lägga ner saker om ingen är flyttbar.
    Jo men för egen del startar jag inte ens något då om man redan innan vet att det inte kan lösas praktiskt.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:08:14 följande:
    Nej, det låter väl väldigt onödigt?
    Ja som mycket annat.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!