Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Takida: härligt! Låter görnajs!!! Själv har jag varit inlåst på psyk hela dagen, sen är jag korthårigare än jag någonsin varit (till axlarna...) tog bort allt sliter nu innan jag sätter i en hel förlängning så om en vecka förvandlas mitt axellånga hår till midjelångt hår fy känner att jag druckit lite väl mkt rose här i kväll också

• Vanilla ice queen
    Ernst Hugo skrev 2012-07-27 23:39:18 följande:

När du sa rosè så blev jag sugen på lite vermouth här Skål

Hahaha gött Skål
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Takida: tack sweety . Precis man ska trivas och jag saknar verkligen mitt långa hår men kul at kunna testa så här för en vecka;) ser så himmla hmm, kaxigt ut haha

• Vanilla ice queen

Näckrosen: alltså svårt att säga men vi klickade inte så bra som vi tänkt. Samtidigt var det helt ok och om det inte varit pga förväntningarna så hade det varit en riktigt bra 1a date. Jag trodde precis som du att jag inte skulle vara singel efteråt och det ska killen till mig att han inte heller trodde. Vi ska försöka ses igen men nu är engagemanget lite dåligt tyvärr. Men jag skulle vilja ge det en andra date faktigst han tyckte det med men sen har jag inte hörts mer. Vi får se Men det låter bra och sunt att du har med dig i bakhuvudet att det kanske inte klickar lika bra irl. Men hoppas verkligen att det gör det!!!

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-07-28 12:15:53 följande:
    Stavning, Vanilla, stavning.. jag vill slippa använda solglasögon när jag läser dina inlägg {#emotions_dlg.djavulsk}

Hahaha men jag gör det ju bara för att du blir så het i dina solisarCoolOskyldig
    Screw you guys i'm going home!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!