Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-07-28 15:16:22 följande:

Jajamen! Och när jag logga in på fb idag så såg jag en vänförfrågan från killen jag satt och snacka med väldigt länge igår. Han hade tydligen letat upp mig.
    Kolla igenom han vänner lite snabbt och hitta två killar jag haft sex med och en tjej jag avskyr. Haha! Världen är bra liten. Ska kolla sen hur väl han känner dessa personer.
    Hahaha jepp det är en lite värld
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Cocacola: Ta tag i det! Det finns många vägar att gå för att deala med det. Men hjälp av en psykolog som är nischad på just det du behöver hjälp med. (kan vara bra att läsa på om det själv så man vet vad man ska försöka hitta för terapiform). Din rädsla låter som något du varit utsatt för? Av dit ex? Kvinnojouren brukar ha bra koll på samtalsstöd kopplad till den sortens problematik. Annars vårdecentralen som kan remitera till psykiatriska öppenvården där du bor! Kram på dig!!!

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-07-29 00:33:29 följande:
    Min trogne besökare på HP är nu uppe i 98 besök. Tänkte att jag ska skicka honom ett mail när han når 100Flört

Hahaha gör´t
  • Vanilla ice queen
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 00:35:54 följande:

Ja kanske det, jag är bara lite cynisk ikväll {#emotions_dlg.flower} man snabbt lite knäpp av nätdejtingen känner jag. Referenserna blir skumma.
    På vilket sätt?
  • Vanilla ice queen

Hahaha döm om min förvåning för några dagar sedan då det plingade till i mailinboxen på mobilen och det var ett stycke mumintroll som undrade hur fröken Vanilla hade det nu för tiden Har mailat lite med honom. Han är kul att konversera med . Det hade inte hållit med exet men han hade en ny tjej sen någon månad tillbaka  Han ska till sthlm i september så vi kanske ska ses en sväng då men absolut bara som vänner.

• Vanilla ice queen
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 00:54:41 följande:

Jag iaf har en tendens att värdera mig själv (sent på kvällen iaf:) utifrån den respons jag får från de jag skriver till. Som om mitt värde skulle stå i relation till det, sjukt jag vet. Dessutom blir jag lätt summarisk när jag bedömer olika profiler. Dömer lite snabbt.

Blir värderingen bra eller dålig då menar du?
  • Vanilla ice queen
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 00:59:50 följande:
    Den varierar ju i takt med den respons jag får. Inga svar = dålig. Positiva svar = bra

Äsch skit i att värdera dig utifrån det!
  • Vanilla ice queen

Takida: Man bjuder hem dem på en snabb promenad i området sent på kvällen efter jobbet och känner man för det så bjuder man upp dem på film i soffan om det känns bra Då behöver man inte hitta så mycket tid på dagarna och tidiga kvällar

• Vanilla ice queen

Takida: Hmm jag ska ju inte svara på sånt där men jag tänker att klart du kan hör hur han mår!!! Men Smecker har ju lärt mig att jag bör gå emot mina instinkter vad gäller kommunikation Så jag vet inte!

• Vanilla ice queen

Visma1: I mitt fall så hade jag ingen profilbild pga mitt jobb. Jag vågade inte ifall patienter skulle se. Tyvärr gick det så sjukt segt så jag struntade i det tillslut och lade upp bild. Men kan tänka mig att det kan vara blyghet, rädsla av att bli igenkänd (särskilt om man bor på mindre orter osv... Eller som i mitt fall pga yrke...)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!