Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Flax) skrev 2012-07-29 15:21:15 följande:
    Hua, har en träff till veckan med en riktigt 9-poängare! Förvånad 
    Nu sitter jag med världens ångest och funderar på att ställa in, nojar redan trots att vi bytt bilder, msn:at och hörts på telefonen och han uttryckte besvikelse över att vi inte kunde ses redan nu pga jobb. Rynkar på näsan

Fan, varför gjorde jag det här?! Skäms

Men om ni bytt bilder, vad är problemet? Om du inte lämnat 10 år gamla bilder förstås... Med risk för att låta jäkligt EGO så brukar jag bli uppraggad av riktigt snygga killar men de killarna har aldrig varit något för mig utan jag faller för killar som inte direkt ser ut som modeller men har något speciellt i ögonen. Kanske han kör på samma spår. En 10 poängare kan vara en 1poängare i någon annans ögon och vice versa.
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Anonym (Flax) skrev 2012-07-29 16:28:47 följande:

Det är sant som du säger, men killen är modellsnygg och vet om det. Jag brukar undvika den sorten men nu började vi snacka då vi hade tråkigt på jobben och jag blev intresserad lite mot min vilja. Jag är mest nervös för att jag kommer uppföra mig som en idiot och inte kunna slappna av. Foten i munnen

Äsch ta det bara lungt Har du dejtat länge? Jag är alltid nervös och beter mig som svampbob fyrkant på speed när jag är på 1a dejter även om killen ser ut som Gargamel Kör på nu, du fixar detta
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Haha vi ska på kryssning med jobbet sista helgen i augusti. Vi blir ett helt gäng och galningarna nöjer sig inte med vanlig 24timmars utan har bestämt 48timmaras. Jisses!

• Vanilla ice queen

Takida: Hahaha nope för min goa kolega har lovat att ha mig i koppel haha. Men jag lovar att hålla mig i skinnet när vi åker på kryssning sen

• Vanilla ice queen

Takida: Hahaha nää det är nog sant. Får köra varannan vatten kort och gott. Vi tänkte ta med droppåsar och sätta PVKs (droppnålar) på varandra innan vi börjar så slipper man bakfylla sjukt smart

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!