Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hegeltegel skrev 2012-12-26 17:15:33 följande:
    vad fan, är det här en träningstråd eller?
    hade hoppats få lite tips och inspiration då jag är nydumpad och överväger att regga mig igen.
    men först en liten konkret fråga. jag är 50 år men jaga tror mig få svårt att få respons av de jag är intresserada av dvs 40-45. så jag övervägewr att ange min ålder till 45! skämmigt och lite fult, jag vet det redan!
    Men vad säger ni ? någon med erfarenhet och goda råd?
    ska kanske tillägga att bliderna på mig kommer att vara autentiska och aktuella, jag ser hyfsat bra ut. 
    Att börja med en lögn är sällan en bra idé. tror nog att du lyckas bra ändå.

Välkommen till tråden! Här snackar vi om det mesta...
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-26 17:00:40 följande:
    Lever ni?
    Tror det. Skrattande Men nog har det varit dött härinne...

Tror även jag misslyckades med att svara på inboxningar från ungens mobil, eller så vill folk inte skriva till mig längre. Oteknisk cola gissar jag på.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-12-26 22:10:56 följande:
    Ja tråden håller nästan på att dö ut... 
    Aaaaaaah! Det måste vi ju göra något åt. Dax för lite dejtande kanske?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-12-26 22:19:01 följande:
    Nje inte för mig. Hur går det för dig med den där svåra killen då? 
    Varför inte för dig?

Ja du, bra fråga! Det undrar jag också! Skrattande Blir fortfarande inte riktigt klok på honom. Tycker dock att det är dax att vi ska ses snart igen om vi ska fortsätta att ha kontakt. Det här skumma kan ju inte fortsätta hur länge som helst, även om det är rätt kul för det mesta. Vill ju ha något seriöst såsmåningom lixom, och blir inte det här något seriösare så kanske det vore bäst att sörja och kunna gå vidare såsmåningom? Kan ju inte hålla på såhär i en evighet. Fast just nu vore det klart mest önskvärt att det blev något lite seriösare... tror jag.

• Cocacola

Tadaaa! Har äntligen kommit till skott och köpt ny mobil, det blev en s2 kikade på s3:an också men den är ju något större och lite för klumpig för mina händer. s2 är perfekt, hoppas bara den känns så med sånt där skal på också :P Den var slut i butikerna här så det blev nätshopping så jag får väl vänta otåligt några dagar men sen så.

• Cocacola
    Shades skrev 2012-12-27 20:05:47 följande:
    Hola singlar (och ni andra med)!

Hur ser era planer ut för nyårsafton?
    Själv tänkte jag ge mig ut i "dimman" för det låter inte som ett roligt alternativ att sitta ensam hemma. Ute kan man i alla fall låtsas att vara ett par, även om det bara är för natten ;)

Sitta själv i skogen och blänga och muttra? (Undrar just varför jag är singel Skrattande)

Ska klura på ditt alternativ istället
  • Cocacola
    Shades skrev 2012-12-27 20:44:19 följande:
    Visst gör det :) Många par sitter på parmiddagar eller myser ensamma med en flaska bubbel så vi par-handikappade torde väl ha monopol på uteställena på måndag eller?
    Sant, sant! Det talar ju för utgång iofs...
  • Cocacola
    takida skrev 2012-12-27 20:47:47 följande:
    Nyårsafton ska spenderas med sonen och goda vänner i ett varmt land långt borta Glad
    Nice! Ha det så trevligt! Solig
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-12-27 21:12:21 följande:
    Jag ska åka pulka med min dotter och vi se på raketer. Kanske hittar vi någon vän som vill vara med oss.
    Låter mysigt!
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-12-27 21:41:30 följande:
    På nyårsafton börjar jag jobba kl 13 och går av mitt pass kl 13 på nyårsdagen
    Det är nästan så att jag tycker att det låter lockande.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!