Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lemonina: Åh berätta mer!!! Vem är han? Träffats förut? Utomstading?

• Vanilla ice queen

Takida: Äsch flirta bör man annars dör man (av tristess). Klart du kan flirta lite snyggt och dra på mer om du får gensvar

• Vanilla ice queen

Är det vanligt att ni hittar dejter via FL? Vart hittar ni dem? Jag brukar få inbox av killar men de har ju oftast inga bilder osv så då är det ju inte intressant.

• Vanilla ice queen

EH: Ah lättare som kille kanske! Det är ju mest bara neurotiska moralkärringar i vanliga trådar och en och typ inga killar! De verkar endast hålla till i sextrådarna för att ragga cam-sex...

• Vanilla ice queen
    Näckrosen skrev 2012-08-11 19:58:51 följande:
    Vilka människor det finns på HP...
    En kille som jag började skriva med i morse, som inte är min typ alls och kommer inte bli. frågade en del konstigt... Och jag svarade konstigt för att han skulle ledsna...
    Han: vad jobbar du med
    Jag: kontor/administration
    H: låter det att jobba där då
    J: om det låter??? Ja, lite tangentknatter och en och annan telefon.
    H: vad ska du göra idag
    J: luncha med min KK och mysa med mina barn.
    H: det låter bra

Känner bara att han inte läser vad jag skriver... *skratt*

Komunikationsproblem AB
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-08-11 20:56:21 följande:
    Var på dejt i natt.

Spontan sova över dejt eller inplanerat? Bra? Snygg? Tell us!!!
  • Vanilla ice queen

Lemonona: Åhh jag trodde också du träffat kladdkakekillen Spännande! mden då har ni haft kontakt ett tag nu iaf

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-08-11 21:07:10 följande:

Ja det ska bli intressantGlad Hoppas kladdkakan inte kladdar för mycket så jag sitter med en stor kak klutt i ansiktet eller ännu värre mellan tänderna. HUUA!!

Nämen Lemonina då Hahaha ASG!
  • Vanilla ice queen

Min ganska så pryda syster tyckte ändå att jag skulle lämna en lapp i min "en trappa ner" kolegas fack.Förklarade läget för henne om hur jag kanske inte borde med tanke på att jag redan gjort ett par rundor på jobbet redan men hon tyckte killen lät jättemysig och tyckte absolut jag skulle köra på det, oväntat att komma från henne så nu har jag faktigst seriösa funderingar på det!

• Vanilla ice queen
    Näckrosen skrev 2012-08-11 21:44:21 följande:

Hej vänner!

Nu behöver jag snabb hjälp

Jag messar med en kille som jag börjar misstänka att han är pedofil. Han har sin 11-åriga dotter och hennes 8-åriga kompis hemma.

Allt jag vet om honom är det som står på HP och hans mailadress. Kan jag, om jag får bekräftelse på misstankarna göra en anmälan mot honom?

Vet inte riktigt hur det fungerar men ring polisen och fråga hur du går till vaäga och vad som krävs...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!