Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Lemonina: Åh berätta mer!!! Vem är han? Träffats förut? Utomstading?
Lemonina: Åh berätta mer!!! Vem är han? Träffats förut? Utomstading?
Takida: Äsch flirta bör man annars dör man (av tristess). Klart du kan flirta lite snyggt och dra på mer om du får gensvar
Är det vanligt att ni hittar dejter via FL? Vart hittar ni dem? Jag brukar få inbox av killar men de har ju oftast inga bilder osv så då är det ju inte intressant.
EH: Ah lättare som kille kanske! Det är ju mest bara neurotiska moralkärringar i vanliga trådar och en och typ inga killar! De verkar endast hålla till i sextrådarna för att ragga cam-sex...
Lemonona: Åhh jag trodde också du träffat kladdkakekillen
Spännande! mden då har ni haft kontakt ett tag nu iaf ![]()
Hoppas kladdkakan inte kladdar för mycket så jag sitter med en stor kak klutt i ansiktet eller ännu värre mellan tänderna. HUUA!!Min ganska så pryda syster tyckte ändå att jag skulle lämna en lapp i min "en trappa ner" kolegas fack.Förklarade läget för henne om hur jag kanske inte borde med tanke på att jag redan gjort ett par rundor på jobbet redan men hon tyckte killen lät jättemysig och tyckte absolut jag skulle köra på det, oväntat att komma från henne så nu har jag faktigst seriösa funderingar på det!
Hej vänner!
Nu behöver jag snabb hjälp
Jag messar med en kille som jag börjar misstänka att han är pedofil. Han har sin 11-åriga dotter och hennes 8-åriga kompis hemma.
Allt jag vet om honom är det som står på HP och hans mailadress. Kan jag, om jag får bekräftelse på misstankarna göra en anmälan mot honom?