-
Kul! Mycket singlar?Madida skrev 2012-12-27 22:59:20 följande:Jag ska på en middag/fest med 30-35 personer på nyårsafton. Känner 5 av deltagarna så detta ska bli skitkul!
-
Haha, har du testat?Vanilla ice queen skrev 2012-12-28 12:41:11 följande:Cocacola: Kan varmt rekommendera att stanna en snygg kille mitt på gatan och säga att han är snygg
-
Nej, det är klart! Vad hände? Får väl ge det en chans kanske, lär ju inte göra en dag tråkigare...Vanilla ice queen skrev 2012-12-28 12:49:35 följande:Colan: Annars hade jag väll inte rekommenderat det
-
<3
-
Åh, läsa massa böcker i solen. Fy fan va nice!takida skrev 2012-12-28 12:55:03 följande:Snart dags att åka och inhandla solkräm, korsord och en massa böcker!
Tänkte spendera flygresan med mr Grey
Har inte stiftat bekantskap med Mr Grey än men med tane på snacket i tråden har jag blivit nyfiken. Dessutom ska jag visst få låna boken av en kompis så det blir väl framöver. -
Färdiglekt med pojken
Logga in på hp för första gången på evigheter kanske? -
Tja, med pojken - inget oväntat egentligen. I övrigt massa skit, har varit hela jävla året tycker jag och just nu känner jag mig bara helt jävla slut. Känner för att sätta mig ner och bara grina, vilket dock är en förbättring mot för några dagar sen. Har dock knölat bilen full med mattor, gardiner, tavlor, lampor och ljuslyktor typ i nån slags förhoppning om att trolla fram en mer hemlik känsla i huset jag hyr.
Skulle verkligen behöva röja upp här dock, det ser helt jävla sinnessjukt ut efter vår framfart. Inomhustemperaturen är dock också sinnessjuk så det får fanimej vänta tills i sommar. Hade härliga 8 grader när jag vaknade i morse, som att sova i ett kylskåp alltså. Blev ju jävligt bra det där värmesystemet, nejdå jag e inte bitter, inte alls....
Ska plugga inför vårterminen för fan vet hur det kommer att gå. Läraren som häromveckan hade vänligheten att ge mig en IG-varning i en kurs dagen innan den började, alldeles innan lovet började hade vi ett annat samtal. Då talade hon om för mig hur hon omöjligtvis kunde se hur jag på något som helst sätt skulle ha möjlighet att ta igen och göra inlämningsuppgiften i biologi (som hon inte är lärare i) som hon sett mina klasskompisar slita med. Jävligt intressant att höra då jag redan hade gjort den och lämnat in den samtidigt som de andra, vilket jag meddelar henne. Då hävdar hon att jag ljuger och undrar om biologiläraren också skulle säga att jag lämnat in den om hon frågade honom. WTF?!
Jag är trött, slut, arg, grinig, bitter, ledsen och besviken. Suck! Bläääääääää! -
Jag har blivit äldre och klokare.Madida skrev 2012-12-29 23:09:50 följande:
Varför?
-
Haha, klart du gör! Håller tummarna för att det finns en riktigt trevlig och snygg sådan...Madida skrev 2012-12-29 23:11:26 följande:
Fast i hemlighet hoppas jag att det finns nån vacker skapelse som jag kan hångla in det nya året med
-
Nä, inte ett dugg!Vanilla ice queen skrev 2012-12-29 23:28:30 följande:Colan: Fy lät ju inte alls kul något av det! Kram på dig
En lång biltur mitt i natten, lite upplockande av grejer som faktiskt hintar om att det kan gå att få lite hemtrevligt ändå, sömn, en lång skön jogging/intervall vända i snöfritt landskap, fruktsallad och en dusch snare så känns läget betydligt bättre! Galet tomt här utan ungar men jag har en del att göra innan de kommer så det blir nog alldeles lagom.