Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näckrosen skrev 2012-08-11 21:49:05 följande:
    Jag vill ha lite mer på fötterna innan jag ringer polisen...
    Kan vara jag som inte uppfattat rätt det han skriver,,,
    Ring anonymt och kolla med polisen iaf vad som krävs och dyl. Bättre att ringa en gång för mkt och det kan vara bra att du har infon innan så du vet vad du kan fråhga och dra öronen åt dig över...
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Näckrosen skrev 2012-08-11 22:09:29 följande:
    Ingen träff på Eniro på hans nummer...

Fråga om han kan adda dig päå FB för att det är enklare att chatta där och att du inte har msn...=))
  • Vanilla ice queen
    Näckrosen skrev 2012-08-11 22:16:00 följande:

Vad är FB?

Jag messar redan på msn så det är kört...

Facebook
  • Vanilla ice queen
    Näckrosen skrev 2012-08-11 22:36:09 följande:

Aha. Trött nu.

Ringde upp honom... Tror faktiskt jag missuppfattat honom...

Jag tycker på din beskrivning av vad han skrev till dig att det låter som att det kan ha varit en missuppfattning. För om det nu var hans plan som du förstod det  på riktigt så skriver man väll knappast det till random personer liksom. Bara en tanke...
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-11 22:50:35 följande:
    Go for it! Skrattande en mer eller mindre spelar ju ingen rollFlört
    Haha jag tror faktigst att jag ska det Fast fy om jag blir nobbad för en dejt, pinsamt att jobba då fast wtf det pallar jag, fixar ju att umgås med februarikillen trotts alla turer där så det lär inte vara några problem! jag gört´t!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-11 22:59:20 följande:
    Risken att få nobben är smällar man får ta ibland. Men han är en dåre om han nobbar dig. 
    Well har aldrig blivit nobbad till en första dejt men den här killen har jobbat med mig och vet ju således vem jag är. Så här kan jag inte bara hoppas på att han tycker jag är söt och tackar ja Han kan ju faktigst tycka att jag är ganska knäpp redan  hahaha. Men då får han tycka det, för jag tycker han är söt och så där lungn och harmonisk som även syns i ögonen som J var/är som jag gillar hos killar
    lemonina skrev 2012-08-11 22:58:42 följande:

Heja Vanillla! Kör hårtSkrattande Modig du är.

Inte modig utan skitnervös men gör det ändå. Måste ha lite spänning i livet känner jag och nätdejting är inget för mig (har avslutat mitt HP konto igen efter att inte ha loggat in på över 10dagar) så får köra irl istället och då får man försöka vara lite modig

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-08-11 23:57:37 följande:

Men när ska du lämna lappen? Skrattande Tycker du är skitmodig. Kommer ihåg när jag bad en tjejkompis fråga chans på en kille åt mig en gång när jag gick i typ femman. Hon frågade inför några andra med och jag fick ett nej inför dem. Snacka om att bli totaldissad haha.

Nästa vecka när jag jobbar Fast är det kanske bättre att sticka den i handen på honom, eller änu värre, fråga rakt ut. Huwa, det sistnämnda ger mig kalla kårar men då får man ju svar direkt och skulle det bli för jobbigt så är jag ju ändå på sjukhuset och psyk ASG! Ska fråga nästa vecka det har jag bestämt men hur är frågan. Knäppisen har inte FB annars hade ju saken varit enkel...

Fy chansfrågning var ingen höjdare kom jag ihåg hahaha!  Fy vad taskigt inför alla!!! Det är fan enklare att vara vuxen!
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-08-12 00:07:46 följande:

Hur du än gör det så tycker jag absolut att du gör rätt. Blir imponerad måste jag säga.Glad Men kan ju bara gå till mig själv och jag vet med mig att om jag hade sagt nej till en kille som gjort som du så hade jag ändå varit trevlig fortsättningsvis. Hur tycker du han verkar? Skulle han vara sådan som ignorerar dig om han säger nej? Inte för att jag tror att han kommer att göra det. Glad
    Han är en lungn, fin ödmjuk och ordentligt kille. han skulle garanterat inte göra någon grej av att tacka nej. En sånkille jag faller för. Han är inte dirket blyg men ger sken av att vara det men väljer nog snarare sina ord. Men vi har en del gemensamt som vi pratat om så det är inga problem. Fast min kolega har sagt att jag måste sluta ragga på dessa killar för att jag kommer att krossa dom men hitills är det ju de som krossat mig... Vår psykiatriker berättade att det finns tre typer av människor när det kommer till förhållanden och jag tillhör katgorin "bad" och dras tydligtvis till kategorin "sad" enligt honom och jag har detta lite i bakhuvudet faktigst.Man ska tydligtvis hitta någon i sin egen kategori för att det ska fungera. Men om jag skulle hitta någon som mig så skulle jag leva i ett konstant kaos hahaha. Så jag håller mig till mina snälla, lugna, småtöntiga pojkar med hundvalpsögon
  • Vanilla ice queen
    Näckrosen skrev 2012-08-12 00:10:34 följande:
    Tyvärr verkar mina misstankar vara sanna. Men jag får inte tillräckligt med uppgifter för polisen att jobba med.Skrikandes
    Ring polisen bums!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-12 00:25:55 följande:
    Så han menar lite på att lika barn leka bäst? 
    Vilken är den tredje kategorin då?  Vilken tillhör jag tro? Glad

Mad är sista kategorin. det är mer neurotiska mänsikor drama queens (misstänker att denna kategori är de som hänger i #fy är han otrogen för att han tittar på porr" trådarna du är Bad helt klart av det jag vet om dig vilket blivit en del ! Lika barn leker bäst enligt denna teori och det stämmer nog tror jag
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!