Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näckrosen skrev 2012-12-30 09:18:19 följande:
    Hej på er. Nu var det lääänge sedan jag skrev här. Har varit inne och läst emellan åt.
    Vill bara berätta att jag hittat min prins på HP. Efter alla turer fram och tillbaka och hit och dit så fanns han bara där...
    Va kul! Grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-12-30 11:34:40 följande:

Grattis

Colan: det låter riktigt jobbigt. Konstig lärare! Hoppas du knäpper henne på näsan.
    Japp, men det blir nog bra ändå till sist. Läraren ja, det ska jag men vet inte riktigt hur än. Fast till min stora förvåning börjar jag tycka att fysiken är intressant (vissa delar åtminstone) så det ger sig nog. Hon har dock även åsikter om när jag bör plugga och hur jag borde ha mina barn på dagis/fritids, var jag ska tillbringa lovet etc. Kul, kul... Nåja, det blir nog bra det med. Klurar på en bra strategi bara...
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 13:30:41 följande:
    Jisses, folk från tråden droppar av som ickesinglar hela tiden Men vi är ett järngäng som håller oss kvar som det
    Haha, jo vi är ju det. Räknar med att hänga här rätt länge till, får väl se om någon av er är kvar och håller mig sällskap eller ej. Kul att se att folk lyckas dock. Solig
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-12-30 15:06:58 följande:
    Jag hade visst kvar mitt HP konto så nu är jag där igen och spanar om jag hittar något intressant. Det första jag fick var ett mail från en kille utan kort som sa att han kände igen mig från juldagen. Konstigt för jag var inte ens ute då
    Antingen är du lik någon eller så drog han en chansning. Gissar på första men jag kanske e naiv. Eller inte bara kanske nåja... Haft någon bättre lycka sen? Blir nästan lite sugen på att logga in för skojs skull men mitt sunda förnuft säger mig att det inte vore nån bra idé just nu haha :P
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 15:19:33 följande:
    Hahaha killar på dejtingsidor har alla möjliga tricks för sig för att man ska skriva *suck* Har också fått en sådan att "såg dig på stan". Måste säga att sedan jag lade ner nätjoxet och började våga ragga irl så har jag hittat några guldkorn
    Brukade svara på det mesta, förstamejl är ju hopplösa att få till så man kan alltid ge det några mejl iaf. Nuförtiden har jag fullt upp med att lyckas få ner svar till familj och vänner som vill något, har massa obesvarat. Suck! Både intressanta och trevliga grejer men min ork har inte räckt till. Omsrukturering inför det nya året tror jag minsann. Jag gillar ju att skriva med folk.

irl funkar säkert bäst men det kräver ju att man då och då råkar på någon som verkar intressant. Eller i varje fall någon gång. Fast det kan jag iofs inte påstå att jag inte gör så vi får väl se vad som händer. Tror på ligga lågt för tillfället men samtidigt vore det jävligt nice att hitta någon. Jaja, det blir när det blir.
  • Cocacola

Spam a la colan haha

Nån här?

Undrar fortfarande vad 17 jag ska göra på nyår men detta borde iaf vara bättre än att sitta själv i ett iskallt hus i skogen eller med en förkyld mamma. Något borde ju hända här?

• Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 18:22:53 följande:
    Colan: Jag ligger riktigt lågt också. Jag liksom trivs med livet som singel samtidigt som det är kul att ragga OJ! Svarar du seriöst på alla mail på datingsiter? Det lär ju bli en hel del att göra! Killar är ju galna där! Jag letar inte aktivt efter killar när jag är ute och det är inte så att jag flyger på första bästa. Men drar mig inte för att ta kontakt när jag gillar det jag ser
    Nja, först svarade jag på alla men sen skippade jag några få. Jo, fullt upp men det behövdes först och sen var jag ju sjuk skitlänge och orkade inte så mkt annat ändå. Dessutom är jag en nyfiken jävel. Haha. Intressant att se vad folk frågar om, i år tror jag då att jag fått frågor om mer eller mindre ALLT. Folk är galna ja, inte bara på nätdejtingsidor dock.

Åh, flirtande är ju kul. Kanske är vad jag behöver just nu egentligen men hmm...

• Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-30 18:36:20 följande:
    Maj gadd... Har festat i två dygn och nu är jag helt SLUT! Förvånad
    Haft kul? Skrattande
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-12-30 18:45:55 följande:
    Hepp, skriver på Hp. Och fått svar t om, inte illa..
    Där ser man. Låter lovande?
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-30 18:41:05 följande:
    Ooooja!
    Nice! Vill du också passa på att meddela denna senila dam huruvida du är singel eller ej? Minnet vill inte riktigt samarbeta.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!