Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-12-30 18:55:54 följande:
    Av det jag har sett så är det lovande.
    Låter bra. Får hoppas att det fortsätter att se lovande ut. Kanske snart dax för en dejt? Bra om nån i tråden dejtar haha
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-12-30 19:10:10 följande:
    Det har faktiskt hänt att killar kännt igen mig från gymet på riktigt Men när man inte har en profilbild och skickar då kan jag tyvärr inte säga detsamma hihi att jag känner igenom dem menar jag.
    En profilbild känns ju rätt nödvändig kan jag tycka. Ju fler bilder desto bättre.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-12-30 19:19:51 följande:

Ja men hitta på något umgås med en kompis eller något, det behövs inte vara något stort men som sagt bättre än att sitta själv. Sen när gott nytt år sms börjar komma in så skulle man nog känna sig ganska ledsen om man satt helt själv.
    Lovar att fira med de som är här och undrar vilka det är haha Kan ju hoppas det är iaf någon jag känner men å andra sidan blir det väl nya bekantskaper annars. :P

Hur ska du fira?
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-12-30 19:52:40 följande:

haha men hörrni ni är ju omöjliga. Ska väl inte börja med att skrämma iväg den enda killen som ser halvsnygg ut på HP. Nu slutade jag iallafall att mesa mig och skickade iväg ett mail så nu får vi väl se om jag får något svar.
    Äsch, du vill väl inte ha någon lättskrämd heller? Hoppas du får svar.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-30 20:01:21 följande:
    Lemmo : Precis! Då skriver man att man får sova ovanpå varandra och är det inte samma så skriver man att man är den perfekta matchningen Helt vattentätt
    Fan också, det där lär bara funka om man vet vart man vill sova själv ju... Vattentätt ju pytt! Buhuuuuu!!!!! Flört

Ballar ur, sorry....
  • Cocacola

Sjukt trött och ska snart skutta i säng, i tid för andra dagen på rad. Skulle vända rätt på dygnet tänkte jag men hade inte räknat med att det skulle gå av sig självt. Eller ja, mer eller mindre. Blev väckt i morse, hörde folk som pratade väldigt nära och insåg relativt snabbt att de befann sig i min källare(!) Sen var jag rätt vaken. :P

• Cocacola

Vad sägs om denna finfina kommentar: "Du behöver inte om du inte vill, men tror du inte att jag skulle känna mig väldigt misslyckad om du gick nu?"
    Kräks

• Cocacola

Ligger på akuten och försöker tänka på annat.

Smeckers senaste kommentar muntrade helt klart upp.

Konstaterar att min nya mobil känns väldigt bra att ha just nu, betydligt bättre än att ligga och blänga i taket.

• Cocacola
    KalleGbg skrev 2013-01-03 16:01:25 följande:
    50 och nyseparerad.. Funderar på att kika på dejtingsidor.. Men hur seriös verkar man..och måste man veta vad man söker , innan man hittat det..?

Hur seriös man verkar beror helt klart på hur man uttryckr sig. Hur seriös är du? Det kan nog vara bra att ta dig en liten funderare på vad det egentligen är du är ute efter till att börja med.

Välkommen till tråden!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!