Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag har fått en knäpp! Jag städar och bakar! Helt sjukt! Detta händer väll typ en gång om året möjligtvis och då har det oftast varit under hot från mitt ex Tog just en sväng om med kvasten med the baseballs i hörlurarna Nu är det riktigt rent här hemma och jag klurar på vad jag ska göra här näst

• Vanilla ice queen

Ulfas: Åhåhå well det återstår att se! Du vet hur man retar gallfebern på Vanilla iaf! Nu blir det tillbaka till vanliga Vanilla som käkar kall korv till middag för att alla kastruller är skitiga hahaha

• Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-08-12 18:18:16 följande:
    Tur det för du är så söt när du är arg misstänker jag.Solig

Hahaha nää det är jag inte. Blir väldigt sällan arg men när jag blir det så flyger det saker genom luften och skriks en del inte allt för lämpliga ordTystOskyldig
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-08-12 19:18:17 följande:
    Kan du fula ord!!! *jag dånar* 
    En kvinna som du menar jag. 

Oh ja hehe jag kan riktigt fula ord
  • Vanilla ice queen
    Näckrosen skrev 2012-08-12 20:00:44 följande:
    Jag skrev just om min presentatio på eDarling. Läste den gamla och blev nästan rädd för mig själv, för den var så stel.
    Har inte fått en reaktion från någon där på en vecka, typ.
    5 minter tog de med den nya, så hade en kille börjat fråga en massa. Skrattande
    Så presentationen betyder mer än man tror...
    Jo men dte har den ju såklart En bra press är lika viktigt som en bra bild
  • Vanilla ice queen
    jelina skrev 2012-08-12 20:24:34 följande:
    Hej hej.
    Står i valet och kvalet att lägga ut mig själv på the wild wild web men är aningens tveksam  
    Vilka sidor hänger ni på? Rekommendationer?  
    En fråga, gällande bild... Går det att hindra att andra än de jag är intresserade av ser min bild?
    Åtminstone att det inte används som "personer du kanske gillar" och så dyker mitt nylle upp?

O så en annan fråga; hur vanligt är det att bilden man ser inte tillhör personen som skriver? 
    Tack för svar :)  
    Ingen aning om hur vanligt det är med fakebilder. Men det låter onödigt då det visar sig senare om man ändå tänker ses. Vet inte om det finns någon sida där man kan visa bilder så som du önskar. Men på HP kan man skriva in vilka som ska kunna se ens privata bilder men tror ej det går med profilbild.
  • Vanilla ice queen
    Ernst Hugo skrev 2012-08-12 20:42:22 följande:
    Så här stod det om mig och min kommande dejt Solig

Lejonet kommer att bli stimulerad av Tvillingarnas lättsamma sätt även om Tvillingarna kan bli nästan överväldigande av Lejonets energi.
    Men som den starka personlighet Lejonet är kommer det inte vara några problem och Tvillingarna följer gärna Lejonets ledning. En riktigt rolig affär och ett härligt förhållande.

Hahaha vart hittade du det?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!