Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2013-01-03 16:40:54 följande:
    Colan: Akuten? Inget allvarligt, hoppas jag! Kram

Det hoppas jag med! Det är det formodligen inte heller men läkaren på vc ordnade ambulans hit och jag ska snart göra skiktröntgen så helt säkra är de ju uppenbarligen inte. :P
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2013-01-03 17:32:40 följande:
    Men säg direkt varför du är på sjukhus istället Colan. Inte helt oväntat att folk skulle fråga va?

Vafan! :D gjorde jag inte det?

Tja, höll på att dra på mig träningskläder och fick helt plötsligt huvudvärk modell nu sprängs mitt huvud som snabbt blev värre och höll i sig. Det gjorde så ont så jag grät, fy fan säger jag bara.

Hur som helst så hamnade jag här och väntar nu på svar. De ska utesluta blödning i hjärnan. Har visst ett ryggmärgsprov eller något ditåt att vänta också, låter inte ett dugg trevligt.
  • Cocacola
    Hjärta

Alla prover var bra och jag fick åka hem i natt. Snackade med mamma innan och hon upplyste mig om vilken stad jag befann mig i, det var inte samma som jag trodde. Var uppenbarligen tur att det var sjuksköterskorna som beställt taxi hem och inte jag. Skrattande

Mår allt annat än bra men antar att det går över, förhoppningsvis väldigt snart även om jag har svårt att tro det. Inser att jag måste försöka pallra mig iväg och köpa mer värktabletter innan dessa slutar verka men förstår inte riktigt hur det ska gå till. Kommer jag så långt ska jag köpa en matlåda också för det börjar på vara ett bra tag sen jag åt mat.
  • Cocacola
    Madida skrev 2013-01-04 11:30:32 följande:
    Dejt inbokad om 1 timme. Ibland ska man inte planera så mycket utan bara säga ja tack
    Nice! Hoppas den gick/går bra. Inväntar uppdatering!
  • Cocacola
    Madida skrev 2013-01-05 01:21:17 följande:
    Cola, skönt att höra att det är bra med dig.

Kan informera om att dejten inte var en höjdare. Men nu är det gjort och jag går vidare
    Mitt huvud börjar funka igen, tack och lov! Mest ont i ryggen efter det där ryggmärgsprovet för tillfället men det går väl över det med. Kul med infon att jag inte fick träna på någon dag, något att le åt när man haft fullt sjå att hasa sig fram över huvudtaget. Nu kan jag gå relativt obekymrat med ministeg så inte illa. Åt mat på kvällen också, första gången med riktig mat på 3 dygn. Inte helt fel, jag lovar! Skrattande

Tråkigt med dejten men nu vet du. Det kunde ju ha blivit bra. Kanske. Bättre lycka nästa gång! Solig
  • Cocacola

Funderar lite över folks läskunnighet efter en vända till tvättstugan. Det saknas tvättschema just nu och någon hade skrivit upp sig själv på en egen lapp istället, vilket mkt väl borde fungera MEN så här såg det ut:

Person 1 bokar 15-18 allt väl

Person 2 bokar 17-19 ??

Person 3 bokar 12-16 Kan folk inte klockan?

• Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 10:29:31 följande:
    Hade en helt underbar dejt igår. Solig
    Härligt! {#emotions_dlg.flower}

Mer av den varan, gärna åt alla i tråden. Solig
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-07 18:15:48 följande:
    Me2: Att denna inte bara behandlar ämnet nätdejting utan kan bli OT ibland
    IBLAND! SkrattandeDrömmerSolig
  • Cocacola
    lemonina skrev 2013-01-07 19:54:04 följande:
    Colan skönt att du är på bättringsvägen om jag inte sagt det
    Det tycker jag också! Vore ännu bättre om huvudvärkseländet försvann också haha Rör mig med ministeg och känner mig helt slut men känner samtidigt att det går åt rätt håll så det ger sig.

Det där med män, uttrycksförmåga och rysningar känns ruskigt bekant också... Hu! Tyvärr live-varianten, svårare att ignorera och skaka av sig. Vete katten vad jag utstrålar just nu egentligen, fått två oväntade kk-erbjudanden senaste dagarna.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2013-01-07 20:43:28 följande:
    Ja hoppas inte eländet kommer tillbaka. Jag förstod aldrig riktigt vad som hänt, förutom att du hamnat på sjukhus för att du var snurrig och hade ont i huvudet som bara den.

Oo  kk erbjudanen kan väl vara trevligt? om du känner för det förstås.  

Då förstår du ungefär lika mkt som mig! XD

Tja, i dessa fall känner jag inte för det. Tyvärr. Hur går det för dig med letandet?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!