Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Grattis fjärilen! {#emotions_dlg.flower}

• Cocacola

Går på ren envishet men skulle behöva en rejäl dos energi. Samt bli av med huvudvärken, dag 9 nu. Jag är helt färdig.

• Cocacola
    Heidi1 skrev 2013-01-12 17:20:39 följande:
    Inte kul med huvudvärk. Har själv spänningshuvudvärk dagligen. Har haft det i ca 23 år nu. Min sambo har upptäckt att jag pressar ihop mina tänder när jag sover. Hoppas att det är därför och att tandläkaren kan hjälpa mig. Hoppas att din huvudvärk försvinner snart. Kram

Åh, fy! 23år! Hoppas verkligen att du får hjälp!
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-12 20:11:39 följande:
    Colan: Om jag kunde så skulle jag ge dig massor av min energi

Hihi, det vore något!
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-14 19:59:35 följande:
    Fjäril: Tack

Hahaha förvandlades tråden till "Vanillas Egotråd"

Vad gör ni andra en dag som denna?

Har sovit en massa, förkyld. Blev av med huvudvärken ikväll så helt fel var det nog inte.
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-14 20:45:43 följande:
    Vanilla:

Har stångats med barnens pappa via mess...

Diskat.

Funderat.

Hämtat mina smyckessaker från vinden, vill börja skapa igen!

Jobbigt, hoppas ni kom fram till något. Jag hade ett mindre trevligt samtal med mina barns pappa i fredags. Han valde helt fel dag att kliva över gränsen en gång för mkt och fick en rejäl (och välförtjänt) utskällning i 1,5 timme av en trött och slut cola som tröttnat på skitsnack. Jävlar vad arg jag var.

Dagen efter ringde han och bad om ursäkt och talade om hur snäll jag är!? Hej och hå... Nåja, ordningen återställd.

Fundera du över messandet eller något annat?

Smycken låter lite kul, blev det något ikväll?
    .
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-15 09:17:04 följande:
    I söndags sa exet att han skulle åka till Uganda för att hälsa på sin bror. För att kompensera att jag då skulle ha barnen 3 veckor på raken så skulle han ta barnen denna vecka också. Så jag utgår från det och planerar in ditt och datt.

Försökte få tag på honom hela dagen igår för att kolla hans flygtider och dubbelkolla att han hämtar barnen.

Till slut ringer han, är helt knäpp och efter ett snack med hans morsa får jag veta att han blivit sämre psykiskt, inte ska resa trots allt och att de vanliga rutinerna gäller...

Tack för bra info liksom! :-/
    Information tycks vara något väldigt, väldigt svårt ibland... :-P

Blev det några fynd i de två lådorna? xD
    Heidi1 skrev 2013-01-15 07:29:20 följande:

Det hoppas jag med. Alla läkare har sakta kronisk spänningshuvudvärk.
    Skönt att huvudvärken är borta.

Bråk med ex är aldrig kul. Kram till er!
    {#emotions_dlg.flower}

• Cocacola
    MissAndersson skrev 2013-01-15 09:28:00 följande:
    Sitter och funderar om jag skall orka ge mig in i närdejtingdjungeln. Jag brukar i perioder regga mig på tex Mötesplatsen men efter kort tid ledsnar jag. Orkar liksom inte engagera mig. :s Det är så mycket lättare att få kontakt med folk överlag via forum än dejtingsajter!
    Kommit fram till något?
  • Cocacola

Vad gör alla? Jag undviker läxorna men ska snart göra ett ryck, ett kort tror jag men ska i vilket fall göra något. Sen bokläsning.

• Cocacola
    cajsasmamma skrev 2013-01-22 20:37:32 följande:
    Sitter och fundera om jag ska testa lite kläder som jag ev ska på mig på helgens kryssning.

För övrigt går jag mest med ett stort leende på läpparna hela dagarna och tycker att  livet är nice  
    Första låter kul, andra härligt! Nån särskild anledning till andra...?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!