Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2013-01-23 08:37:41 följande:
    Har packat upp allt och FAN vad pärlor jag har! Förvånad Skäms Men inspirationen har inte slagit till ännu så att jag har suttit ner och gjort något smycke än... Men det tar sig nog.

Låter som jag och mina scrapbookinggrejer... :P Nu ligger de kvar i Dalarna men ska greja med dem i sommar tänkte jag. När barnen är hos exet kanske så jag kan bre ut mig rejält och se allt kan ha det så i några dagar. Hehe, vet visst vad jag ska göra i sommar verkar det som.

• Cocacola

Har haft en dag då allt flyter på kanonbra, happy, happy!

Ska just ta itu med inlämingsuppgifter i fysik och hoppas verkligen att flytet fortsätter. Det lär behövas... :P

• Cocacola
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 12:44:12 följande:
    Jag har träffat en underbar man

cajsasmamma skrev 2013-01-24 20:21:07 följande:
    För några veckor sen åkte jag på en middagsdejt, som varade över 7 timmar . Tiden flög snabbt förbi och vi pratade om allt mellan himmel och gjord, efter 10 minuten var min nervositet borta och det kändes som vi hade varandra hela livet. När han tog min hand sen på bio så var jag fast, min hand passar som handen i handsken i hans hand.

Nu har vi dejtat ett tag och mina och hans känslor för varandra har blivit starkare och starkare, allt känns så naturligt och vi har lika värderingar om mycket. 

Och både två är riktiga naturmänniskor med oerhört brinnade intressen för sina hobbyn så vi förstår varandra att man tillbringar timmar varje vecka för sin hobby. 

Grattis, det låter supernice!
  • Cocacola
    lemonina skrev 2013-01-24 18:52:25 följande:
    Försöka komma i form på F&S känns som ett svårt projekt. Vilken maskin jag än använder blir jag avbruten.

Idag kom det fram en kille som frågade hur många rep jag hade kvar?! men va? fattar inte folk att de stressar eller? Jag sitter aldrig längre på en maskin än 3X20 och max en minuts väntan mellan. Sen var det världens kö till löpmaskinerna och nu när jag vet att man max får springa 25 har jag inte mage att fortsätta. Var bättre innan när jag var lyckligt ovetande och trodde jag fick springa så länge jag ville. Haha risken att få bätte motion av att gå ut och festa och dansa loss på ett dansgolv känns större  

Fy! Låter inte alls trevligt. Uppmuntrar inte gymmandet direkt.

Hur är det annars?
  • Cocacola

Dagen började som en vanlig men stressig dag men tog en oväntad vändning när jag kollade mejlen.

Vardagsrummet är nu fullt med flyttkartonger och jag har ägnat dagen åt att kolla upp skolbyte, söka dagis, leta och hitta boende... Allt utom dagis mer eller mindre klart. Tycker en smula synd om exet som hastigt och lustig fick frågan om han inte har möjlighet att ta ledigt helst imorgon (ser ut att bli onsdag) och köra typ 110 mil och fixa ett täck släp. Vet inte hur jag får med mig allt annars, är inte ett dugg sugen på att åka 5-6 vändor i knökfull bil. Bara en möbel här som tur är men behöver ta med fler när vi passerar Dalarna.

Lägger läkarplanerna på is i några år eftersom jag till min stora förvåning fick en reservplats och nu är antagen på trädgårdsmästarprogrammet!

• Cocacola
    Heidi1 skrev 2013-01-28 20:31:08 följande:
    Cola vad skoj med utbildningen.

Cajsa det låter ju inte fy skam.

Några i tråden vet redan men till er andra så är jag ny bliven singel.

Ja, det känns faktiskt jättekul!

Tråkigt att du blivit singel. Hur känns det?
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-28 20:32:14 följande:
    Colan: Är du galen!!! Skippar du läkarprogrammaet för trädgårdsmästarprogrammet?!

XD Nä, tar bara det först. :-P
  • Cocacola
    lemonina skrev 2013-01-28 20:33:04 följande:
    Nämen åh vad kul stort grattis till dig! Så du ska bli någon slags botanisk mästare? hihi.

Botanisk mästare lät nice, I'll go for that! Tack!
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-28 20:44:42 följande:
    Oh menar så klart grattis Colan (men seriöst är du galen?!)

Haha, tack! (och nä jag är inte galen, jag lovar)
  • Cocacola

Vill berätta om min vecka men känner att jag somnar närsomhelst, har haft världens flyt och är jätteglad!

Lägesuppdatering från alla i tråden önskas!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!