Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Men inspirationen har inte slagit till ännu så att jag har suttit ner och gjort något smycke än... Men det tar sig nog.
Men inspirationen har inte slagit till ännu så att jag har suttit ner och gjort något smycke än... Men det tar sig nog. Har haft en dag då allt flyter på kanonbra, happy, happy!
Ska just ta itu med inlämingsuppgifter i fysik och hoppas verkligen att flytet fortsätter. Det lär behövas... :P
Dagen började som en vanlig men stressig dag men tog en oväntad vändning när jag kollade mejlen.
Vardagsrummet är nu fullt med flyttkartonger och jag har ägnat dagen åt att kolla upp skolbyte, söka dagis, leta och hitta boende... Allt utom dagis mer eller mindre klart. Tycker en smula synd om exet som hastigt och lustig fick frågan om han inte har möjlighet att ta ledigt helst imorgon (ser ut att bli onsdag) och köra typ 110 mil och fixa ett täck släp. Vet inte hur jag får med mig allt annars, är inte ett dugg sugen på att åka 5-6 vändor i knökfull bil. Bara en möbel här som tur är men behöver ta med fler när vi passerar Dalarna.
Lägger läkarplanerna på is i några år eftersom jag till min stora förvåning fick en reservplats och nu är antagen på trädgårdsmästarprogrammet!
Vill berätta om min vecka men känner att jag somnar närsomhelst, har haft världens flyt och är jätteglad!
Lägesuppdatering från alla i tråden önskas!