Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-08-14 14:25:50 följande:

Stöta dig? Med mig? Kan någon ta det med henne, jag går på snart.

OkOk jag gör det! Kitkat: Smecker är ett får i vargakläder, en katt som ryter som ett lejon hahahaSolig Han gillar att anmärka på saker men kommer ofta med mycket kloka råd och ideer
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-08-14 14:43:15 följande:
    Väldigt insiktsfullt skrivet av diarrémassagens okrönta drottning.

Tänkte jag skriva, men lät bli.

ASG! Jo den ligger på topp 5. På listan "Vanilla skrämmer bort män genom att prata först och tänka sen" Hahaha
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-08-14 14:46:47 följande:
    Dejt i morgon! Nervös blir jag när jag tänker på det. Helt klart bäst för mig att bara börja prata med någon och sedan typ en timma senare träffas. Detta blir man ju bara nervös av att gå omkring att vänta på...
    Jo man hinner ju bygga upp en bild av personen om man väntar med att ses och med den bilden kommer det ju förväntningar. Lättare att vara lite cool utan förväntningar Lycka till och om du vill träffa honom igen så tycker jag du ska bjuda honom på kardemummakladdkaka, den godaste av kladdkakor
  • Vanilla ice queen

På lördag blir det kryssning och då ska jag bugga och förhoppningsvis massa annat också sen ska jag inte dricka sprit och behålla omdömmet över vem jag ev råkar släpa med till hytten Ska hur som bli jättekul

• Vanilla ice queen

Näckrosen: Vet han hur du känner? Isf tycker jag inte att han är sjyst! Om ni hörs så ofta, fikar och ligger med varandra så vad är det då han inte har tid och möjlighet med? Är du säker på att han inte både har och äter kakan? Bara en undran...

• Vanilla ice queen

Visma: Well, jag håller inte med! Om den ena är kär och den andra inte vill ha ett förhållande men ändå fortsätter att umgås som så, så tycker inte jag man är schyst utan snarare utnyttjar situationen...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!