Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Hihihi...fnittrar som en skolflicka nu
Pratade itelefon med min dejt och han bjöd hem mig till honom på lördag.
Hihihi!
Hihihi...fnittrar som en skolflicka nu
Pratade itelefon med min dejt och han bjöd hem mig till honom på lördag.
Hihihi!
Jaha, idag är dagen D så att säga.
Andra dejten. Vi ska ses hemma hos honom och laga mat och kolla film.
Nu till frågan.
Blir det något hångel tro? :-P
Och OM det blir det, kommer han/jag vilja mer än så och hur slampig är man om man faktiskt har sex på andra dejten?
Hihi, frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mig att svara på. ![]()
Då var man hemma från dejten. Det slutade med en övernattning.
Jodå, jag är en slampa, haha!
Två gånger till och med
Men fan vet om det kommer bli fler dejter med denna karl, han är nog ganska nöjd med det han fick och avskedet kändes kallt när jag skulle åka.
Helt ok, jag är också nöjd även om det inte skulle bli mera

Skickade iväg ett sms där jag tackade för en trevlig kväll och önskade honom en bra jobbvecka.
Inget svar. Kan nog anta att jag hade rätt om att han inte är intresserad av mer än det han fick.
Jaja, bara att gå vidare och maila till nästa
(Ja, jag skata bort honom från min facebook, förbrukade exemplar vill jag inte ha med i vänlistan)
Sådär ja!
Då var det dags att överanalysera igen.
Jag och min "dejt" träffades igen i måndags, på hans initiativ men pga en manipulativ fråga från mig, hihi.
Vi sågs efter jobbet hemma hos honom och GISSA vad som hände...sen åkte jag hem.
Sedan var det tyst från honom.
Dagen efter, alltså igår, skickade jag ett sms där jag frågade om han skulle vilja se en kväll för att gå ut och äta ihop. om han var intresserad och sen skrev jag också att jag uppskattar om han är uppriktig.
En stund senare svarade han att det vore ju trevligt. Sen tystnad.
Så från att ha messat varje dag, ringt då och då till detta.
Vad ska man tro?
Ja, jag vet att jag överanalyserar och jag vet att det bara gått en dag. Men han brukar skicka varje dag.
Lite hjälp med att tolka denne man vore ytterst tacksamt.
Ni killar i tråden får gärna svara.