• Per19

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-01-09 17:37:55 följande:
    tack. Menar du lunchdejt eller nätdejta?
    Nätdejta 
  • Per19
    starchild81 skrev 2012-01-09 23:34:35 följande:
    haha har aldrig varit där =) var ligger det?
    Södra Dalarna (Borlänge). En kanonanläggning med mycket backar, fullt jämförbart med Sälen både i längd och svårighetsgrad på pisterna (förutom Väggen då), tycker jag i alla fall!
  • Per19
    starchild81 skrev 2012-01-11 15:40:25 följande:
    Finns det inte en sådan kombomaskin? OM vi nu skall prata i termer rörande tvätt och torktumlare.... Funderar på att se till en Fe kommer med en sådan till mig haha.. ..
    Finns kombimaskiner men nackdelen är att kapaciteten på torktumlaren är hälften av kapaciteten på tvättmaskinen!

Inte kul att plocka ur halva tvätten och torktumla i omgångar!!!
  • Per19
    takida skrev 2012-01-23 19:14:08 följande:
    Lanzarote rekommenderar jag inte, egypten är fortfarande lite oroligt. Sonen var på kanarieöarna för ett tag sen 26 grader! så det rekommenderas. Annars har jag hört mycke gott om cap verde som Natalie var inne på!
    Jag vill me åka ju...
    Lanzarote är en av kanarieöarna!
  • Per19
    Legacy skrev 2012-01-26 20:26:53 följande:
    Gissa vem som tappat bort sitt pass
    Grattis! Hörde på radion häromkvällen, att det var tekniska problem vid tillverkaren av pass, så dom utlovade 5 dagars leveranstiden kunde inte hållas just nu!
  • Per19
    Anonym (ny) skrev 2012-01-30 08:12:07 följande:
    De har positiva och negativa sidor båda två. Men som sagt, hans sätt att vara på chatten igår gjorde mig extremt tveksam. Han berättade efter vårt "tjafs" att han var väldigt dominant och jag har svårt för det då jag tidigare haft såna förhållanden och mkt av mig själv har då försvunnit och jag har lovat mig själv att inte sätta mig i den situationen igen.
    Det låter som att den där inte är nåt att satsa på, såvida du inte gillar att nån kör med dig?
    Och det verkar du ju inte göra?
    Tycker du ska "tacka för kaffet" fortast möjligt! 
  • Per19
    gröna hönan skrev 2012-02-21 19:21:44 följande:
    Ok, nu fick jag svar från en av dem jag mailade i morse... Och nej. Precis ett sånt mail jag inte står ut med, dåligt stavat, kass grammatik. Det går inte riktigt att förstå vad han menar! Ska jag informera honom om varför jag tappade intresset direkt?

Men jag har mailat lite under dagen med en av de andra och han verkar helt ok. Jag ska nog se till att det blir en fika innan veckan är slut.  
    http://dejtmejl.blogg.se/

Här kan man få tips hur man INTE ska skriva.
    Hittade länken till denna blogg nånstans (kanske här), och det är ren och skär underhållning att läsa.
  • Per19
    Heidi1 skrev 2012-02-22 14:22:13 följande:
    Dagens asgrav. Satt en lapp i trappuppgången!

Varning!

Skrik inte högt när du du håller på sex.
    Annars ska jag anmäla dig.

En annan som kommenterat lappen skrev så här

Vad pratar du om.
    När du inte vet vem du pratar med så lägger du av själv.

Kom och säg det till oss. 

Är det riktat till dig/er?
  • Per19
    Racer x skrev 2012-02-23 19:41:51 följande:
    Japp, dagens tur fastnade på film..
    Tagit fram bågen redan?
    Fast du bor väl långt söderut va?

Fast jag har ju i och för sig kört hela vintern fast inte på landsväg.
  • Per19
    Racer x skrev 2012-02-23 20:50:38 följande:
    Jepp, den jag har kostar idag lite över 2000,- och filmar full hd.
    Sonen har en också, som han filmar med när han tränar och tävlar i Motocross.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!