Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
synd bara att mannen är gift! :-d
" snäll och go kille gillar att kramas
allt inom tjejer är av intressse, även kille i värsta fall"
synd bara att mannen är gift! :-d
" snäll och go kille gillar att kramas
allt inom tjejer är av intressse, även kille i värsta fall"
Oops så jag klantade mig! Men är glad för att jag gjorde det, för jag fick snabbt se vad killen gick för.
Vi började prata idag, många meddelanden. Fick en känsla av att han sökte en "perfekt" kvinna, men tänkte att det är bara att fortsätta surra och se. Och rätt vad det var så klantade jag mig - jag sa nämligen att jag hade levt med mitt ex i X antal år i ett underbart förhållande. Och han gick i taket. Sa att han tappade intresset och att det inte fanns ngn möjlighet arr det kunde ha varit underbart om det nu var så att jag var singel. Så uppenbart svartsjuk!!! Visst, man ska ALDRIG prata om ex i början på en kontakt - min miss!!! MEN att inte kunna hantera att ngn haft det bra med sin f.d. är ju också oerhört barnsligt.
Vedertagen praxis är att man ska spy galla över sitt ex. Och mitt ex var underbar. Men det är inte han och jag idag och jag älskar honom inte längre. Ska det vara nåt hinder???
Nu får vi se om telefonen plingar snart!
Har en tjejkompis som helt plötsligt hade en superfin singelkille som hon surrade med på Facebook, mitt pucko till kompis hade GLÖMT att han fanns :S
Hur som helst så har hon nu suttit emellan o gett honom mitt anonyma mobilnummer och sagt åt honom att höra av sig o skicka ett mess. Han är otroligt nyfiken vem jag är, men hon har inte berättat. Så nu får vi väl se då...