-
Även om man längtar efter en partner så kan man må bra själv.Glädje58 skrev 2011-09-01 00:50:30 följande:Två negationer efter varandra, jag börjar bli för trött för att fatta. jag måste tänka... -
Vad är det i det som du inte gillar egentligen? Det är lättare att prata med honom om du kan formulera varför du blir besviken.Anonym (e) skrev 2011-10-04 08:25:13 följande:Jo det får han göra isf! vi är vänner på facebook nu och jag måste säga att jag är lite besviken... hans gilla-markeringar gillar inte jag så att säga....en var: vad sa du jag tänker på bröst! och en annan var jenna jameson
överreaegera jag eller? han har inte antytt på sex överhuvudtaget till mig i sina brev, och han har inte ens aktivt sexliv som väsentligt för mig i hans profil( som alla andra män har på mötesplatsen
)
Nej fasen nu blev jag tveksam
-
Ja då kanske ni är en problematisk match. Jag har ärligt talat träffat få män som inte är fascinerade av bröst (hey, jag är själv fascinerad av dem) och det låter som att du har komplex över din egen kropp som du kanske ska jobba med. Jag tycker Alexander Skarsgård är SJUKT sexig. Det betyder inte på något sätt att det är min idealman.Anonym (e) skrev 2011-10-04 16:21:06 följande:Jag tycker det är vulgärt och osmakligt. Och kan inte förstå att man tycker plastiga bimbosar med massor med smink är snyggt! och den här bröstfixeringen hos män! jag är såå trött på den. Varför är brösten så himla intressanta, det borde väl vara kvinnan. Han kommer ju bli grymt besviken när(om) han någonsin får se mina små uttömda bröst. Sen trodde jag väl att killar som iaf fyllt 30 kommit över det och mognat.
Och det där skriver jag i all välmening och jag menar verkligen inte att vara dum så jag hoppas att jag lyckades få fram budskapet på rätt sätt, folk brukar missförstå mig rätt ofta :/ -
Då är jag tonåring jag med. Och minst hälften av männen (och kvinnorna) i min bekantskapskrets
-
Jag blir bara så otroligt fundersam när jag läser sånt där... Och är glad att jag är tillräckligt vuxen och trygg i mig själv för att, utan någon känsla av skuld, våga ha sex med den jag vill när jag vill. Utan att oroa mig för att bli dumpad. Dumpar de mig för det är de ju bevisligen fel för mig. Alla mina långa förhållanden utom ett började med att vi hamnade i säng jäkligt fort.
-
Varför blev du irriterad på mig för det? För att jag inte tycker att man måste vänta till x:e dejten?Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-16 16:41:15 följande:Unimog och Kamme... När jag läser era inlägg så blir jag lite irriterad. Du kamme skriver att du inte ser ner på en tjej om eller när ni har sex. Men mig skulle du se ner på eller tycka var konstig som bara funderar lite??
Jag har haft sex både ONS och ibland har det blivit några dejter in pga diverse omständigheter. Och för mig spelar det ingen roll.. vill jag så har jag sex.
Men det jobbiga i det hela blir när man år efter år bara träffar killar som man har sex med som det aldrig blir nåt med och det är då man börjar fundera om det skulle ha varit annorlunda om man hade gjort på nåt annat sätt. Som att tex vänta med sex om man hade det på första dejten eller haft sex på första dejten om man nu inte hade det utan bara blev oerhört sårad då det visade sig att killen inte ville ha nåt mer att göra med mig efter att vi haft sex och jag eftersom jag väntat och lärt känna honom byggt upp lite känslor...
Jag vill ju inte bara ligga runt med en massa olika killar utan jag vill bara hitta han med stort H är det så jävla svårt för andra att fatta??? -
Nejnej om du inte vill så vill du inte. Jag syftade på att när jag var yngre så ägnade jag så mycket tid åt att analysera hur det skulle tolkas om jag betedde mig si eller så, kommer han gilla mig mer om jag är sån här eller sån där. Idag är jag trygg och säker i vem jag är och skulle jag möta någon som anonym (bored) som dissar mig för att jag inte beter mig som en kysk oskuld så känner jag ingen ånger för det. Jag blir inte ens ledsen längre. Det är inte den sortens man jag är intresserad av och jag är glad att jag slipper ödsla tid på det.
Min exman och jag hamnade i säng innan första dejten och vi höll ihop i tio år. Killen jag träffar nu var extremt nära på första dejten (japp. Hemma hos mig dessutom!) och det känns bara rätt varenda sekund vi ses. -
...och han kanske går in för att kolla om DU varit inne... Och så är cirkusen igång
-
Är det VERKLIGEN värt att nojja över? Blir något bättre? Jag kan sitta och spåna en miljard orsaker.
-
Men då är det faktiskt bättre att fråga.