Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
En tjej som jag träffat via EK har jag väldigt bra kontakt med idag. Vi pratar mycket men bara som vänner. Hon träffade någon snubbe från EK som visade sig vara ett psyko. Hon träffade två samtidigt vilket hon var tydlig med. Efter ett tag så kom det ju fram då att han inte var riktigt ok med det. Han väntade utanför henne en dag när hon kom hem med sin son, han tog bl.a. hennes mobil och försökte slå sönder den men misslyckades.. ehm.. det finns mycket konstigt där ute så man får vara på sin vakt. Nu är hon en tjej som gillar när killar spelar lite svårfångade. Jag gillar det inte alls. Jag vill att tjejen ska visa att hon är intresserad och det ska vara tydligt. Annars tröttnar jag.
Nåja, köttmarknaden frodas på dejtingsiterna. Något man märker efter ett tag är att det är samma personer man ser. Samma ansikten, samma tjejer, samma tjejer som inte svarar på meddelanden. ;)
lagom som i helnörd egentligen men jag har märkt att den profiltexten typ skrämmer bort killar för de tror man är helt kokko
ingen ide att säga att man är ute efter något man inte är