• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näckrosen skrev 2012-07-29 00:12:25 följande:
    Jo, men jag kan nog fatta det. För det blev jag i mitt ex. Fast det var för 10 år sedan när jag var ung och dum... Men den kärleken ledde ju till bröllop, så...
    Men jag hoppas han fattar vad jag menar.
    I flera dagar har han skickat pussar, och de har jag inte besvarat. En och annan kram har han fått..
    Oj, hade någon skrivit till mig att den är kär i mig innan vi träffades hade jag ryggat tillbaka. Och faktiskt tyckt att det verkar lite desperat och oattraktivt eftersom ni inte ens träffats en enda gång.
  • visma1
    takida skrev 2012-07-29 00:33:29 följande:
    Min trogne besökare på HP är nu uppe i 98 besök. Tänkte att jag ska skicka honom ett mail när han når 100Flört
    Haha, vad ska du skriva då? Usch lite läskigt med sådana personer tycker jag...
  • visma1
    takida skrev 2012-07-29 11:50:47 följande:
    Jag har fan inget tålamod, och nu tjatar jag om min dejt igen. Killen ville ha tid att tänka ju och skulle höra av sig. Nu har det gått en vecka är det då helt fel att skicka ett sms och bara fråga hur han mår? Eller är det för tidigt?
    Jag hade inte kunnat hålla mig ifrån att höra av mig, men samtidigt så tror jag inte att det ger en så mycket att göra det tyvärr.
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 10:52:17 följande:
    Är det bara jag eller..............

Hur i he.....te tänker man när man varken har press eller bild på en dejtingsida? Förvånad 
    Tror att man bara är nyfiken på vad det är för sajt, man kan väl inte tro att det ska kunna bli något utan vare sig bild eller pres? Jag svarar bara till de med bild.
  • visma1
    Cocacola skrev 2012-07-29 13:00:31 följande:
    Ah! Du har en lösning på problemet! Skrattande

En bra sådan, låter det som... Oskyldig
    Haha ja blir nog ett bra förhållande
  • visma1
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 13:00:42 följande:
    Ja men det hände ju oxå att jag läser en intressant press med privata bilder endast och då kan man ju be att få se  dem när man skriver.
    Jo det är sant, men jag förstår inte poängen med att ha privata bilder, jag menar, utan att ens ha en presbild? Är man så blyg? Eller rädd för att någon man känner får reda på att man är på sajten? Men vad gör det i sådana fall?!

I och för sig har jag fått många KK-förslag från upptagna män och de vill ju självklart inte ha en publik bild.
  • visma1
    Anonym (Flax) skrev 2012-07-29 15:21:15 följande:
    Hua, har en träff till veckan med en riktigt 9-poängare! Förvånad 
    Nu sitter jag med världens ångest och funderar på att ställa in, nojar redan trots att vi bytt bilder, msn:at och hörts på telefonen och han uttryckte besvikelse över att vi inte kunde ses redan nu pga jobb. Rynkar på näsan

Fan, varför gjorde jag det här?! Skäms
    Dåligt självförtroende?
  • visma1
    takida skrev 2012-07-29 21:49:07 följande:
    Har faktiskt inga förväntningar på att få ett svar, men det känns rätt okej och jag vet ju att jag spelat mina kort rätt och det räcker för mig. 
    Nu vet jag inte vad som hänt i hans liv men är det inte lite konstigt att det helt plötsligt, någon dag efter er dejt, händer något som gör att han vill ta det lugnt?  Jag hade dock också messat om jag var riktigt intresserad, då har man iallafall gjort det man kan.
  • visma1
    takida skrev 2012-07-29 20:13:04 följande:
    Jag drog iväg ett sms till honom. Tänker att får jag inger svar så har jag ju mitt svar och kan då sluta lägga energi på att fundera.
    Och på torsdag blir det dejt för mig;) Rebounddejter is the shit!
    Bra att du ska ha en ny dejt, kanske han är helt fantastisk
  • visma1
    takida skrev 2012-07-30 00:55:31 följande:
    L: hans tystnad tolkar jag som svar nog:(
    Han är ändå inget för dig som inte är man nog att säga sanningen. Finns alldeles för många fegisar!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!