Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 03:44:11 följande:
    Cocacola: jo det var lovande tills han sa vad han jobbade med:-/ enda yrkeskategorin jag bestämt mig för att inte dejta EVER. Men ska nog fundera på ett undantag ev
    Hur går det för dig då?

Haha, vilken yrkeskategori är det? xD

Jodå, förutom den lilla detaljen att jag inte kan sova så har jag mejlat en del. Glad

Börjar äntligen släppa tankarna på den knäppa dejten också, tog lång tid ändå tycker jag... Dock tror jag han ångrar att han förökte spela på min osäkerhet hehe... Är inte alltid snäll som sagt... Oskyldig     
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 04:10:14 följande:
    Cocacola: Läkare! Jag är snart färdig sjuksköterska och att dejta läkare särskilt som är äldre blir lite lillagumman syndromet. Men kan hända att han är annorlunda

Ja fy det är ruttet att spela på osäkerhet. Bra att du kan bita ifrån
    Ah, ja det kan ju bli tokigt. Behöver dock inte alls bli, men det lär ju snart visa sig.

Det är riktigt ruttet, men han fick sig nog inte riktigt den reaktion han förväntat sig... Långt ifrån skulle jag snarare säga. Hehe... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-24 04:13:22 följande:
    ja det är bättre att spela på instrument.
    Absolut!

Det läskiga var väöl att han kunde läsa av mig så bra dock, för han lyckade se en hel del som går de flesta förbi. Men han blev, som tur är för mig förmodligen, på tok för säker på att tro sig veta var han hade mig och sin egen förmåga... Dessutom har jag f-n inte tänkt låta någon skrämma mig igen på allvar om jag kan undvika det så...
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-24 04:24:13 följande:
    Han utförde inte cold reading på dig då?
    Vad är det? xD Låter helt klart som jag missat nått
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-24 04:30:18 följande:
    Teknik som används av försäljare, bluffar osv. 

Kan läsa lite om det här sv.wikipedia.org/wiki/Cold_reading 

Aha! Nej, inget sånt.

Men visst läste han av mina reaktioner, men såna där små reaktioner av sånt som satt spår för längesen. Visst kan man dra en hel del slutsatser om saker ändå, är inte direkt fåordig, men han var jävligt duktig får jag lov att säga och jag var jävligt fåordig där - har inte sagt så lite på väldigt länge tror jag. Han märkte absolut saker som de flesta missat, och han han visste nog vad han gjorde. 

Undrar just vad det blir av honom framöver...     

• Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-24 04:42:39 följande:
    Du får fråga honom?:)

Haha... var inte planerna jag undrade om utan vad det faktiskt blir, som person.
  • Cocacola

När jag tänkt sova vaknar ungen Hjärta Lär invänta omsomnande då, men en lär jag också sova en timme eller vad det nu kan tänkas bli.

Det här osovandet går inte. 

• Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-24 05:18:53 följande:
    Hmm förmodligen sveriges nästa christer fuglesan :P
    Ja, såklart! Hur kom du på det? :P
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-24 05:24:58 följande:
    Kvalificerad gissning ;) 
    Hur då kvalificerad? FörvånadSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!