• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-10-05 21:32:47 följande:
    Eh, om det är ovanligt eller inte vet jag inte. Jag utgår ju från mig själv och du utgår från dig? Eller?
    Visst jag utgår ifrån egna erfarenheter. Därför jag tappat suget.
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 21:32:34 följande:
    Men vänta nu, om man tänker att det kanske finns något bättre så är man ju inte kär?! Då är det ju ändå ingen ide att starta ngt för man vill väll inte bara nöjda sig liksom för att slippa vara själv eller?! Jag skulle aldrig nöja mig med det.
    Fast jag tror inte riktigt att det är så enkelt, man kanske inte tar sig tid att känna efter alls heller utan bara går på dejt efter dejt. Själv hakar jag mig lätt upp på en åt gången och det passar inte riktigt in.

• visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:34:05 följande:
    Jag vågar inte. Jag gillar ju inte mig själv och antar automatiskt att ingen annan kan göra det så tja, jag brukar bli polare med en massa killar när jag festar. Det såg bl.a. visma på kryssningen.
    Hahaha! Ja killarna gillade dig verkligen!
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 21:36:51 följande:
    Niklas: WTF skaffade du killar på kryssningen utan att visa oss?!!! Jisses riktigt dåligt!
    Du dissade ju oss för att ragga på den där bartendern
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:37:44 följande:
    Jag är visst otydlig. Som vanligt.
    Förstår att det är mig du menar.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:39:14 följande:
    Jag tror att en av snubbarna viskade i mitt öra att han var homo men jag var så jävla full så jag kan ha hört fel.
    Han hånglade med någon brud sen. 
    Haha ännu bättre! Svarade du nåt?
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:39:48 följande:
    Nej, allmänt. Vanilla verkade ju också missförstå eller så läste hon lite av det du skrev och så blev det fel. Jag vet inte.
    Du får väl ta det på SMS
  • visma1
    takida skrev 2012-10-05 21:39:17 följande:
    Ja precis! Var det några snygga killar då? Det har väl du koll på Visma?Flört
    Nja han som eventuellt var gay var inte så het
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:41:32 följande:
    Jag tror att jag svarade "jag med!" (det är jag inte, inte ens på fyllan). 
    Hahaha varför sa du inte detta till mig då? Fan vad kul! Nej du är ju bara otrevlig på fyllan
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:43:32 följande:
    Enligt din tolkning ja.
    Sen kostar en klippning..... vad var det nu? 
    Jag är ju tolkningsdrottningen! Utnämnd av dig!
    Hmmm klippning, vad fan var det? 230? Tungan ute
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:45:12 följande:
    Jag hade kunnat göra det men ni drog ju bara hem drägg istället. Typ asfulla 22-åringar som inte förstår skämt.

Fast han sa att det skulle gå bra för min unge i livet eftersom han hette samma namn. En toppenkille!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!