Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 01:42:53 följande:
Ulfas: Min erfarenhet (vilken säkerligen inte är stor ) är att träffar man varandra irl (icke på fyllan) så blir detta med attraktion och utseende en mindre överraskning Men så ska man våga gå fram och ragga upp någon också (något jag verkar vara helt stört ensam om...). Anywho, nätdejting verkar tendera att bli listor på "big no no's och big yes yes...) jag tror verkligen inte på nätdejting. Folk tror så sjukt mycket på att hitta någon som stämmer in på sina kreteriet att de glömmer känslan. Sen är ju chansen rätt lite. Att man blir kär på första dejtenoch det är ju typ vad man har på sig vid nätdejting eller dejting öht... Nu är jag negativ här men jag tror verkligen inte på konceptet nätdejting...
Finns för och nackdelar med båda varianterna. Klurar på vad jag eg skickar ut för signaler... Har iaf lärt mig att om jag hamnar på akuten nån mer gång så bör jag undvika alla män tills jag mår bra igen. Är visst oemotståndlig för den man minst anar då, när jag mår som risigast, och hamnar i udda situationer. Nu senast snubben som ville vara min kk, började titta på mig som att han ägde mig, tala om hur jag borde göra allt i mitt liv och drog undan mig i en korridor för att på fullt allvar tala om att han kunde vara min advokat och en massa om det. Ville jätteväl men vafan?!