Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2013-02-24 01:14:12 följande:
    Du får börja ta foto på dom också, så att du kan kolla dagen efter

Hahaha! Lovely!
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2013-02-24 01:20:29 följande:
    Nej, det blir det inte. Hon var trevlig, hade bra jobb och fin lgh på Östermalm men jag saknade det där man kan kalla för kemi.

Saker o jobb o utbildning är inte oväsentliga men de styr inte vad jag söker. 

Kemi är viktigt, som så mkt annat.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 01:42:53 följande:
    Ulfas: Min erfarenhet (vilken säkerligen inte är stor ) är att träffar man varandra irl (icke på fyllan) så blir detta med attraktion och utseende en mindre överraskning Men så ska man våga gå fram och ragga upp någon också (något jag verkar vara helt stört ensam om...). Anywho, nätdejting verkar tendera att bli listor på "big no no's och big yes yes...) jag tror verkligen inte på nätdejting. Folk tror så sjukt mycket på att hitta någon som stämmer in på sina kreteriet att de glömmer känslan. Sen är ju chansen rätt lite. Att man blir kär på första dejtenoch det är ju typ vad man har på sig vid nätdejting eller dejting öht... Nu är jag negativ här men jag tror verkligen inte på konceptet nätdejting...

Finns för och nackdelar med båda varianterna. Klurar på vad jag eg skickar ut för signaler... Har iaf lärt mig att om jag hamnar på akuten nån mer gång så bör jag undvika alla män tills jag mår bra igen. Är visst oemotståndlig för den man minst anar då, när jag mår som risigast, och hamnar i udda situationer. Nu senast snubben som ville vara min kk, började titta på mig som att han ägde mig, tala om hur jag borde göra allt i mitt liv och drog undan mig i en korridor för att på fullt allvar tala om att han kunde vara min advokat och en massa om det. Ville jätteväl men vafan?!
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2013-02-24 01:43:06 följande:
    Jag ser hellre att de blir glatt överraskade än tvärt om. Jag inser att det är en fin balansgång för är bilderna för kassa så blir det ju ingen träff till att börja med.

Jag har mer och mer svårt för de som skriver och inte har någon presentationsbild. Kalla mig gärna ytlig men jag gillar att se hur den jag chattar med ser ut. Det är jättepinsamt när jag chatta med någon utan bild och det hela är trevligt så skickar hon då över en bild på sig som är helt utaför min smak. Att då tacka nej betyder ju att hon är ful, fast det vill inte jag säga till folk men så måste hon ju uppfatta det. Bättre då att veta lite från början så det inte behöver gå för långt. 

Så sant så...
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 03:48:37 följande:
    Hahaha ja faktiskt Ska aldrig mer dricka alkohol efter förra helgen haha Tog årets premiärdopp utomhus på fyllan i lördags och kände att jag nog borde hålla mig nykter tills det blir varamare ute iaf

Det lät väääldigt kallt....
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2013-02-24 10:18:46 följande:
    förste september flyttade jag hit.

Och har fortfarande inte kollat om du har snygga grannar? :-O
  • Cocacola
    ander25k skrev 2013-02-24 11:21:52 följande:
    Ärliga bilder är det få som har , har som stött på allt för många där bilden är för gammal , och motsvarar inte förväntningarna , då är dejten redan då förstörd , kan man inte vara ärlig från första stunden , så finns inget hos mig att hämta .

Har tillomed här bilder så man ser hur jag ser ut , ingen ide att vara anonym för min del . 

Ärlighet varar längst?!
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2013-02-24 11:48:21 följande:
    Är ju inte så länge jag har varit singel.

Jo, så är det ju. Å andra sidan ser man väl hur folk ser ut även om man är icke-singel?

Hur som helst låter det som att du borde pejla in om det finns några!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!