Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vad gör ni?
Vad gör ni?
Börjar bli sjuk och grinig, blää... Skulle ju fixa massor nu när jag har en barnfri vecka ju! Vill vara pigg, positiv och energisk igen.
Jag vill inte vara sjuk. (mår urk och har massor att göra)
Jag vill inte ha mer krångel med csn (pengar nu, tack. Har försökt fixa via inloggningen, mejl, personligt besök, telefonsamtal med flera handläggare samt den automatiska telefongrejen. Suck!)
Jag vill inte ringa dagisplatsmänniskan igen (hon har de senaste veckorna varje gång sagt att hon ska ringa dagiset och ta reda på när vi kan börja inskolnigen och ringa upp mig. Det låter bra de första gångerna.)
Vill inte packa upp mer. Vill vara färdiginflyttad NU!
Trött, sjuk och gnällig.
Loggade in på hp igen och har uppdaterat profilen. Känner mig mycket skeptisk men kände för att ge det ett nytt försök. Måhända väldigt kortvarigt...
Fjärlien: visst suger det? Vila, vatten och vitaminer. Krya!
Ulfsas: det lät gott!
Blev just anklagad för att fuska i wf. Ogillar fuskanklagelsen men gillar att någon uppenbarligen tycker att jag är bra! haha Fin tröst när syrran ger mig storstryk. :-P
Halloj igen!
Hur har ni det? Hänt något sen sist?
Fick ett fyllesamtal här ikväll som blev typ 2h 40min eller något ditåt. Fröken övertrött får fundera närmare kring vad han egentligen sa efter att jag sovit. Vi ska iaf ses i påsk.
Halloj igen!
Hur har ni det? Hänt något sen sist?
Fick ett fyllesamtal här ikväll som blev typ 2h 40min eller något ditåt. Fröken övertrött får fundera närmare kring vad han egentligen sa efter att jag sovit. Vi ska iaf ses i påsk.
Skulle inte alls vara anonym, övertrött. Skyller på männen. Fast det kan ju ha något att göra med skrattat och so.nat på toook för sent igår, gjort högskoleprov och sen kommit hem ett antal timmar senare än det var tänkt. Vilseåkning i en stad på vägen (borde få diplom för det för jag trodde inte ens det var möjligt att åka vilse där), sen fick jag leka bilmekaniker och tja, det är inte min grej. Färdigbabblat, God natt!
Förresten, inte alls färdigbabblad. Insåg igår att jag babblade om både drömmannen, drömhuset och drömjobbet igår och tänkte att för att hitta dem ska jag nog sova. Värre i vaket tillstånd? Fast vem vet
NU ska övertrött cola sova och hoppas tråden kvicknar till under tiden. Natti natt!
Jag har sagt att hur jag känner, vid flera tillfällen och höll avstånd men det var uppenbarligen inte ett dugg effektivt. Börjar tro att detta kan bli slutet på många års vänskap ändå.
Å andra sidan blev jag rätt irriterad efter ett visst fyllesamtal ( som förvånade mig rejält ). Berettade ju en hel del om mitt dejtade med knäppisen för J förra våren, innan han sagt vad han kände (jag är inte tankeläsare även om vissa män i min närhet verkar tro det) och det kom en inte alltför vacker svartsjukeharang... Med bl.a "vad är det för fel på mig då när du dejtar någon som verkar helt jävla galen" och en stund senare något om att "tjejer måste få leka av sig" är dessutom inte säker på om han "bara" refererade till mitt dejtande eller om hela mitt äktenskap också placerades i kategorin "leka av sig".
Va fan!?!
Lemmo: Göteborg, kul! Fått jobb eller bara tröttnat på Örebro?
Vanilla: Inte ens en flört, det lät ovanligt för att vara dig. Men rätt skönt också. Har njutit av några veckor, nån månad? utan sånt och det har varit befriande skönt (sen visade det ju sig att J förtfarande har känslor för mig).
Insåg dock att jag saknar knäppisen en hel del. Slängde iväg ett meddelande häromdagen fast jag inte alls tänkt det och nu har vi kontakt igen. Han skrev atthan vill ses när han kommer tillbaka till sverige men jag vet inte. Saknar honom som fan dock.
Finns det nån stödgrupp måhända?
-Hej! Jag heter Colan och tror att jag vill ha en man, men skilde mig från den stereotypa mannen och fastnade för nån som rätt ofta beter sig som en omogen trettonåring. Help!" :-P