Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Johnny Mnemonic skrev 2012-09-02 14:31:53 följande:
    Facerapea däremot kan jag allt göra om jag råkar stöta på en inloggad facebook session hos någon jag känner väl, fast oftast blir det ganska konstiga konstrukt senast som jag minns så skrev jag typ "Jag önskar jag vore en blåval.... för dom är så stora" på en kompis fb, det var väl varken speciellt kul eller allvarligt. Men det kändes uppenbarligen genuint rätt just då och det vara lite mixade reaktioner på det som var skoj att läsa.

Hahaha min bästa är att checka in folk på Taimassage med småpojkar Eller "Åhh vad skönt det var att cykla till jobbet utan cykelsadel" Eller" OMG OMG OMG har ni sett red tube så jäkla mycket bättre än youtube!!!" Kör setnhårt på dessa tre när det ska facerapas Fast jag kör även om jag inte känner personen så bra hahaha man måste lära sig att logga ut the hard way
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-09-02 14:47:53 följande:
    Mäh hahaha vad ni håller på mot era vänner JM och Vanilla!!! Facerapa dem på fb! Haha jag tror jag dör!
    Jag är allt för snäll för sånt Oskyldig Drömmer  Men kul att läsa era berättelser!
    Man gör nog bäst i att hålla mobilen under uppsikt på kryssningen va? Eller vad säger du Vanilla!?

Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk} Det vet man aldrig
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-09-02 15:19:17 följande:
    HAHA vad roligt ni har det. Fan vad jag skulle skämmas om jag fick en facerape där det står OMG redtube är så mycket bättre än youtube haha jag dööör. Skrattande Som tur är har jag ingen smartphone så jag inte lyckas göra bort mig för mycket på fb.

Det konstigaste sms jag skickat till en kille däremot var på engelska och han undrade vad farao jag skrev på engelska för haha. Ja det kan man undra!Skäms   

Hahaha mistänker att det var alcohol inblandat i det engelska SMSet
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-09-02 15:50:27 följande:
    Jag fick för många år sedan ett mejl från min då grannes fru. Vi brukade skämta med varandra ibland  och då jag satt med barnen vid sandlådan och hon kom cyklande från jobbet så lyfte hon alltid lite extra på benet för att jag skulle se under hennes kjol osv ni förstår. Ärtig tjej.

En dag fick jag ett e-mejl med en bild av en tjej som liknade henne. Tjejen blev påsatt av en häst.....

Jag returnerade då ett mejl med en fil som jag fått av min bror. När man öppnade så hände inget men när man stängde ner webbläsaren så var bakgrunden utbytt till en hiskelig bild på en tjej med könshår från knä till navel. Inte särskilt läcker.
    Hon berättade senare vad som hänt. Hon var då VD sekreterare på Andersen Consulting. Datorn hakade upp sig så hon fick kalla på support. En kille kom och startade om hennes dator. Under uppstart så visades den bilden, som hon inte visste hur den kommit in i hennes dator, hela tiden.
    Stämningen blev väl lite udda och hon skämdes så hon ville sjunka genom jorden sa hon...

Hon tog det rätt väl men inte just dåSolig 
    ASG!!!
  • Vanilla ice queen
    = : - o

= 8 - )

= : - [

= : - p

= : - )

= ; - )

= : - (

finns säkert fler...   

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-09-02 16:23:39 följande:

eller jo det gjorde det ju visst. Ska öva lite till. Vill kunna göra vågen....

ASG
  • Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-09-02 16:51:33 följande:
    Men jag blir så irriterad över att puss-smilyn kommer när man gör tunganutanför-smileyn. Skriver gubbar med p automatiskt när jag vill ha tungan utanför.. inte en pussmun

Gör räcka ut tungan smilyn med stort P :-P
  • Vanilla ice queen
    Madida skrev 2012-09-02 18:06:20 följande:
    Haha, har ni tråkigt idag sötnötter?

Nää vi har görkul ser du väll
  • Vanilla ice queen

Nu är jag inlåst bakom lås och bom hela natten. Tur man har nycklar haha Verkar vara mycket att göra på avdelningen men hoppas att dyka in här och nattuggla med er sen

CM: Fast fest kan ju leda till "spontan sova över dejt vilket inte är helt fel"

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!