Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-09-07 21:32:44 följande:
    Någon som hört från colan? Länge sen hon skrev här i tråden. 
    Nu sover min lilla goding och jag funderar på om jag ska gå och lägga mig i tid idag eller om jag ska vara vaken ett tag till.  

om du inte ska sova så har du ett låååång inbox om allt och inget från fröken Vanilla   
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-09-07 22:22:54 följande:
    Inte sova nu. Prata med migGlad 
     Jag är vaken  du borde vara med i andra tråden känns mer bekvämt att prata där...
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-09-07 22:31:06 följande:

Vilken andra tråd? hört talas om en annan tråd ibland men har aldrig fattat vilken ni pratat omObestämd

Vi har en liten stängd tråd där samtalen blir lite mer detaljerade men hon som stratade den är avreggad och jag vet inte om någon annan kan lägga till medlemmar...
  • Vanilla ice queen
    Anders83 skrev 2012-09-07 22:40:56 följande:
    Den här tråden för nattvakna med sovande barn?
    Va?! Fattr inte vad du menar!
  • Vanilla ice queen
    Anders83 skrev 2012-09-07 22:47:44 följande:
    Vanilla: Försökte bara bjuda in mig själv i gemenskapen. Inte snyggt gjort...

Hahaha fattade inte frågeställningen bara Välkommen!
  • Vanilla ice queen

Vad ägnar ni lördagen åt då? Jga har sjukt tråkigt! Har mina barn den här helgen men tyvärr har yngsta feber och de andra två är helt uppe i datorspel så blir inte mycket till aktivitet här inte Jag sitter typ och trycker i mig deras kvarlämnade lördagsgodis och trökar.

• Vanilla ice queen
    Racer x skrev 2012-09-08 18:39:21 följande:
    Har precis fått ner en plankstek. Sitter och funderar lite på den närmsta framtiden.

Gött! Närmsta framtiden är det deserten då eller?
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-09-08 19:31:36 följande:
    Funderar själv på utgång eller inte utgång, det är frågan....

Har mina barn hemma men det är en fördel att de är stora så de klarar sig om jag går ut en stund. 

Åhhh gå ut, jag vill också gå ut.

De har öppnat en helt ny nattklubb här i stan, det ska vara en systerklubb till något som heter Villa strumpis i Örebro som ska vara ett riktigt höjdarställe (kanske Lemonina har koll vad det är?) fast detta heter Villa E-tuna Var där förra lördagen och skulle hemskt gärna vilja testa det i natt igen. Men får bli nästa helg
  • Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-09-08 20:27:14 följande:
    Byter svar, ska visst på dejt. Om man nu kan kalla det för det, men i brist på bättre ord så. Vi ska ses iaf. :P

Är det med lillkillen eler vad du nu kallade honom för ?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!