• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-21 23:51:58 följande:
    Varför tror du att hon driver med dig?
    Hahahaha, av många anledningar. Eller vad sägs om att hon inte besökt min profil.
  • Cosan
    kristinah skrev 2012-02-22 19:13:09 följande:
    Cosan - du är MIN! Lika bra du planerar in en flytt det närmsta halvåret
    KyssKyssKyssHjärtaHjärtaHjärta
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-22 18:57:46 följande:
    Det låter ju lite sådär faktiskt. Om hon nu inte är helt galen vill säga {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja, jag känner mig nästan lite billig Tungan ute
  • Cosan
    gröna hönan skrev 2012-02-22 19:33:13 följande:
    kan ni hjälpa mig att tyda detta?:
    "jag läste ditt presentation men jag skulle veta mer om dig.jag trännar också , men tyvärr kan jag inte springa så mycke eller jogga :(vill du veta er om mig, då frågar du mig, jag kommer svara dina frågor ärlig.jag försöker att följer de , men du vet att det är inte enkel . jag läser de då och då för att komma ihåg de (påminnelse )hur har du haft i helgen?"
    Skicka tillbaka :) Så skriver du, gör om gör rätt. Sen vill jag bara se rätt i fortsättningen!!!
  • Cosan
    Smecker skrev 2012-02-22 19:49:37 följande:
    Troligtvis hans ex som hjälpt honom, hon vill säkert han skall hitta någon ny och sluta tracka henne. Du kan ju alltid fråga honom om referenser.
    Hahaha, om någon verkar jobbig någon gång ska jag direkt fråga efter referenser. 
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-22 19:59:36 följande:
    Skulle vara rätt så spännande att höra lite referenser om ens nya partner. Men jag antar att de flesta är negativa
    Jag blir än mer nyfiken på vad mina referenser skulle sagt om mig. Jag är nog naiv men jag tror faktiskt att de hade varit bra. 
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-22 19:43:02 följande:
    Ska du gå vidare med det eller låter du det vara, för att se om hon kontaktar dig igen?
    Jag gick redan vidare med det igår, ville inte verka mesig och försökte svara något häftigt. Fick svar nu att hon redan var kär i min personlighet och att hon tycket jag skulle ringa henne. 
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-22 21:06:25 följande:
    Men, vad händer nu då? Nyfiken...
    Ja det vet jag inte än? Men jag tränar in lite kristet dirty talk så man är förberedd. 
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-22 21:24:07 följande:
    Vad heter den dejtingsajten där man träffas på olika evenemang?
    shackemyworld tror jag 
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-22 22:25:49 följande:
    Är det hon eller du som är kristen?
    Hon, jag skrev ju bara ett torrt sex skämt om missionär(en)  Detta måste vara Guds hämnd för att jag inte har någon tro. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!