Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Johnny Mnemonic skrev 2012-09-09 15:15:26 följande:
    Vad hände sedan Vanilla?

Vanilla blev utbjuden på dejt och sen en till och sen bjöd vanilla ut på dejt och sen blev det tyst och vanilla blev lite neurotisk och sen blev vanlla utbjuden på dejt men tackade nej så nu ska vanilla bjuda ut på dejt igen På den vägen är det
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Anonym skrev 2012-09-09 18:45:11 följande:

Och inte för att tala om alla personliga påhopp som görs hela tiden. Det är dödströttsamt, jag hade först tänkt försöka gå med här för att kunna prata nätdejting och tänkte att den här stormen skulle lugna sig men ju mer jag läser bakåt så verkar det mest vara tjafs...

Tjafs i denna tråd? Hmm har jag inte märkt iaf. Om man gämför med andra trådar här på FL... Men tror det finns en nätdejtingtråd för seriösa eller dyl som du kan kolla upp om du vill att tråden ska hålla sig till endast de ämnet...Lycka till!
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-09-09 20:43:22 följande:
    Hej alla, Ojoj skoj att se att det är full rulle härinne. Var inne ett tag i slutet av 2011 och början av 12.. Ser att några är kvar och några försvunnit,.. Recap, någon?

Nämen hej!!! Det var länge sen Hur går det för dig?
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-09-09 20:59:47 följande:
    Hej! Tack- rätt bra! Eller- sakta men säkert framåt. Ihop men samma kille jag började dejta i slutet av förra året och nu har vi hunnit göra en massa ihop. Gillar honom otroligt mycket och han synkar så bra med de andra i mitt liv. Så nu undrar jag hur man kan få honom 4life men jag antar att det är bäst att fortsätta i samma spår...Sakta men säkert. Själv då Vanilla, hur går det i djungeln?

Ahh härligt Men det är bra att inte jäkta ihop något! Grattis Well, jag är fortfarande singel och nöjd med det. Fast ska på dejt nummer 4 med en kille jag faktigst börjar gilla lite farligt mycket haha och det var ju inte meningen att jag skulle göra . Får se vart det leder, har ju inte direkt haft tur vad gäller killar haha
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-09-09 21:12:04 följande:
    Skulle allra helst vilja flytta ihop, skaffa gemensamma barn och leva ihop helt enkelt! Visst, särboskapet med varsitt barn har fördelar men jag längtar efter svenssonfamiljeliv med allt det innebär!

Ah men vill inte han det också då?
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-09-09 21:40:24 följande:
    Vanilla- ooooo, najs! Vem är dejten? Madida- ja, kul att nätdejting faktiskt funkar emellanåt...:)

En kille jag hittade när jag öppnade en dörr Hahaha vill inte skriva mer detaljerat än så då jag är ganska säker på att mitt svartsjuka ex läser tråden
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-09-09 21:38:21 följande:
    Jo, barn vill vi båda ha, men han vill verkligen att det ska vara en stabil relation innan man sätter ett barn till världen, och jag behöver också det...men jag är otålig! Skulle vilja ha allt asap!:)
    Förstår hur du menar men smart kille som vill ha en stabil relation först. Barn burkar ju inte direkt resultera till att relationer blir starkare utan snarare sätter dem på prov. Njut av den här tiden att vara nykär mm
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-09-09 22:26:20 följande:
    Vanilla- oj, uppmärksamt av dig att öppna dörren då!;) Best of Luck! Jo. Inser att barn är relationsprövande. Faktum är att jag aldrig haft mitt barn i en relation så jag vet inte hur det kan bli. Men det jag vet är att jag har innerligt velat ha en "normal" relation med en bra man såsom denna, så iaf jag känner att jag skulle ha väldigt mycket välvilja till att göra det bästa. Jag tror han har dålig erfarenhet eftersom hans ex och han separerade när barnet var mycket litet. Så jag får ta det lugnt. Och njuta!
    Hahaha jag var tvungen att öppna dörren Men kul när man kan träffa dejter irl (vilket jag gjort sedan i februari nu istället för nätdejtingsighter (var inget för mig).

Försök att njuta av det ni har just nu, barn i en relation är ju mysigt men det tär ju en del på relationen så att ha en bra reklation från start är nog en investering för familjelivet  
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-09-09 23:45:00 följande:
    Lättare sagt än gjort!

Haha den skriver jag under på!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!