Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-09-14 21:58:50 följande:
    Nope... Känns som att supa skallen av är ett bra alternativ .

Det är aldrig felSkål<--- Mintu
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Jennifer 783 skrev 2012-09-15 01:29:22 följande:
    Mitt liv, mitt kaos.. Och en resa som heter duga. Försöker klara av min vardag som består av öppenvård för mitt missbuk som drogare, samtidigt brottas jag med mina diagnoser bestående av ADHD & Borderline och det är inte lätt alla gånger. Tillråga på allt har jag en fantastisk liten flicka på snart 6 år. Kontakt: Jennifer89@live.se

www.nattstad.se/nordgreen

Låter jobbigt men kan varmt rekomendera dig att inte använda detta som en nätdejtingprofil...
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

JM: Jag har märkt av en trend med äldre kvinnor och yngre män och vice versa. Detta är ju ren spekulation men två av mina tjejkompisar som har träffat nya har killar som är betydligt yngre än dem. Två killar som jag råkat träffa på under sommaren har varit 9år yngre än mig både jag och killarna har vetat åldersskilnaden innan. Kan förvisso säga såhär i efterhand att jag föredrar killar runt min egen ålder. Men just detta att de ändå raggar upp äldre tjejer verkar inte vara så ovanligt. Så motsatsen att äldre kvinnor raggar på yngre kanske inte heller är så ovanlig. Hur stor åldersskilnad är det?

• Vanilla ice queen

Madida: Hahaha jag känner mig alltid som en tonåring med ADHD när jag dejtar kul med fler De yngre killar jag haft (då menar jag de som varit mycket yngre) har varit en liten besvikelse. De har varit skitsnygga men inte varit särskilt bevandrade i sängen. Där måste jag säga att 30+ killarna är större kap

• Vanilla ice queen

Madida: Hahaha så gammal att han inte orkar jag har lite svårt med äldre killar då jag fått för mig att fysiken tryter. Äldsta jag haft är 35år och han är den jag tyckt absolut bäst om både utseendemässigt och hans fysiska skills Så man kanske ska sattsa på den åldern Om jag ska generalisera Men de måste vara välbehållna fysiskt.

• Vanilla ice queen

Hahaha jag gräver i smöret, gör kälkbackar av osten, dricker direkt ur mjölkpaketet i kylen som jag även ställer tillbaka i kylen när det är tomt Inte undra på att jag är singel

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!