Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Men fy har ju inte ens tänkt på att kaviar är fisk-mens. Citerar Lotta "fy farao vad äckligt"!!!
Men fy har ju inte ens tänkt på att kaviar är fisk-mens. Citerar Lotta "fy farao vad äckligt"!!!
Fast muskler är inte lika äckligt som mens. Bara när man ser de där små rören som är blodådror i köttet det är också äckligt!
NS: Härligt!!! Men dont be à stranger
Här dejtas det, ska på dejt i helgen
Men inte i form av nätdejting då. Har inte nätdejtat sen hmm i vintras. Inte min grejj men hänger här iaf
Vad gör ni andra i helgen då?
Vad en kille gör har ingen betydelse. Så länge han inte kommer instövlandes i brandmansuniform på jobbet
Fast ska erkänna att jag har mkt dålig erfarenhet av brandmän hitills... Så yrke kvittar faktigst. Det sämsta jag haft någonsin går faktigst under kategorin någon som får ligga konstant pga sitt yrke...
JM: Nä han var trummis i ett ganska känt band.
Ulfas: jag anser att pengar och yrke är helt ovesäntligt. Jag har dejtat i alla samhällsklasser och ser ingen skilnad direkt. Kan ju erkänna att jag kan känna av min egen "skitnödiga" uppfostran al'à övre medelklass so kan få mig att sätta i halsen i bland men tycker det är lite coolt! Har pluggat musik i två år btw, sång
Men skulle ni killar fixa om tjejen hade ett "manligare" yrke än er eller skulle ni tänka till då?
FV73: Skriver under på den
Nu sitter jag på bussen hem från kryssningen
Vi har haft superkul samt jättekul att få träffa några irl här
Jo lite trött är man minsann hahaha
Lemonina: Hahaha way to go girl!!! Då kommer du också kunna säga att du har vänner i fickan