Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Fy fan vad kocken på bolibompa är snygg!!!
Fy fan vad kocken på bolibompa är snygg!!!
Takida: Hahaha är du galen?! Han är ju görhet!!!
Heidi: Har du mailen? Jag vill ha mailen till heta bartendern på cinderella också hahaha
Snyggaste killen enligt mig är Julian Casablanka och tjej, Scarlet Johnson (osäker på bägges stavningar dock bäst att skriva det så Smecker slipper slita på hjärnan
)
Smecker: Naww vad duktig du är *kliar bakom örat* du gissade rätt trots den galna stavningen hahaha
Hahaha då får jag lura av dig geväret och hålla det över mitt huvud och titta ner när du surt hoppar upp och ner och försöker nå det
Takida: Japp och så slutar det alltid med bråk också, och skilsmässa eller i bästa fall separation
Harkel harkel, det är därför man har iCloud
Lemonina tja, hur förklarar man det haha. Har inte behövt använda det än men jag kan öppna min mobil i andra datorer och så bl.a. min kontaktlista mm. Bilder mm sparas i molnet och jag får tillgång till det på alla datorer. Någon mer datakunnig kan säker förklara bättre
Jag håller på att planera haloweenpatry här hemma
ska bli görkul
Men måste komma på lämplig utklädnad och det behöver inte vara skräcktema och vi ska ut och cluba i kostymerna sen är det tänkt. Har två dräkter hemma men trist att ha samma två ggr... Ge mig förslag!!! Pliiiis!