Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Takida: Hahaha är du galen?! Han är ju görhet!!!

Heidi: Har du mailen? Jag vill ha mailen till heta bartendern på cinderella också hahaha

• Vanilla ice queen

Snyggaste killen enligt mig är Julian Casablanka och tjej, Scarlet Johnson (osäker på bägges stavningar dock bäst att skriva det så Smecker slipper slita på hjärnan )

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-10-02 20:30:16 följande:
    Det där är ett enkelt sätt för dig att förtjäna ett helrör. I bakhuvudet. *muttrar*

Hahaha det skulle du aldrig lyckas med gullet Du når inte upp till mitt bakhuvud och jag hinner springa ganska långt innan du klättrat upp på pallen
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Hahaha då får jag lura av dig geväret och hålla det över mitt huvud och titta ner när du surt hoppar upp och ner och försöker nå det

Takida: Japp och så slutar det alltid med bråk också, och skilsmässa eller i bästa fall separation

• Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-03 00:10:10 följande:
    Själv har jag bara varit på avhopparträff ikväll. Noll risker för flirtar, men 100% kul! Har ont i magmusklerna nu!!

Vad är avhopparträff? Härligt att du haft kul iaf {#emotions_dlg.flower}
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Lemonina tja, hur förklarar man det haha. Har inte behövt använda det än men jag kan öppna min mobil i andra datorer och så bl.a. min kontaktlista mm. Bilder mm sparas i molnet och jag får tillgång till det på alla datorer. Någon mer datakunnig kan säker förklara bättre

• Vanilla ice queen

Jag håller på att planera haloweenpatry här hemma ska bli görkul Men måste komma på lämplig utklädnad och det behöver inte vara skräcktema och vi ska ut och cluba i kostymerna sen är det tänkt. Har två dräkter hemma men trist att ha samma två ggr... Ge mig förslag!!! Pliiiis!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!