Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Smecker: Hahaha låter svårt
Smecker: Hahaha låter svårt
Hahaha hmm jag ska ju ut och dansa sen så njääää
Hahaha får kombinera min bunnykostym med vampyr eller zombie
playboybunnyzombie skulle ju vara kul hahaha. Alternativet är Mr Hankey the x-mas poo zombie...
Madida: Nähä så är det väll inte alltid. Jag var på glamourmodellsparty och då var det ju givet. Men innan dess var jag Mr Hankey the x-mas poo och ingen i min bekantskap brukar klä sig nämnvärt sexigt bara för att det är maskerad...
Vad är meningen ska hända med kuben? Allt jag ser är en kub med en kub i...
Rättelse, och den lilla kuben sitter ju fast i stora kuben så då kanske inte den yttra kallas kub längre men ja ni fattar, vad ska man se om man tittar ett tag?
Aha men det var det första jag såg haha har suttit och glott ett bra tag och väntat på vad som ska hända
Har var det butter stämning cheer up folks!!!
Woohoo blev uttagen till nästa test till GMU-rekryteringen. Blev i Sthlm. Sökte markstrid där och befäl. Undrans vilket av det de tänkte sig. Står inte men det visar sig
Nu ska Vanilla deffa på gymet
FV73: Härligt!!! Vad var det för kryss då? Jepp det ska jag. Var as-fit i början av sommaren men han inte träna när det blev så körigt på jobbet under sommaren. Så nu sitter jeansen tight och magen har blivit en liten kalaskula. Men det är snabbt fixat
JM: Byt ut medicin mot militär så är det rätt