• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-10-07 16:07:53 följande:

Han har ju jag nästan fångat. Min älskling är mörkhårig, blåa ögon, 203 lång. Dock inte vältränad, men det gör inte mig något. Och han är göteborgare Eller från Lindome men det ligger brevid Göteborg.
    203 cm är FÖR lång
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-07 14:43:32 följande:
    Lemonina: Med tanke på utbudet av göteborgkillar på HP så lär vi hitta varsin utan problem
    Får kanske regga mig på HP för att kolla vad ni snackar om, men det kan ju hända att vi inte har samma smak

• visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-07 17:51:56 följande:
    Visma: Ja 203cm är för långt 190 tycker jag är lagom och vältränad. Helst bruna ögon. Fy jag måste ut å ragga känner jag hahaha Jag vet inte hur utbudet är på HP nu, jag nätdejtar ju inte

I morgon ska jag hänga på gymet! Kommer garanterat spana där
    Ja jag körde ju förut med att över 185 cm gick bra Får väl sätta en övre längdgräns också, träffade en kille som var 194 cm på någon dejt och han kändes för lång men det är ju olika från person till person.
    lemonina skrev 2012-10-07 18:01:36 följande:

Jag är inte heller med på HP längre. Har du varit med på HP tidigare? eller är du med på någon annan sida? Ja 203 cm är för långt för mig med. Skulle känna mig som teskedsgumman
    Nej jag har aldrig varit medlem på HP men på MP. Blev den sajten för att den kändes enklast på nåt sätt, gillade inte alls e-kontakt.

• visma1
    lemonina skrev 2012-10-07 18:05:31 följande:

Det låter som vi har samma smak Miss Vanilla Men jag gillar inte biffar utan hellre slanka killar. Gärna någon snygg rumän eller jugoslav mmmm
    Mitt ex är jugge, dock inte slank längre
  • visma1
    lemonina skrev 2012-10-07 18:15:57 följande:

Men då är ni väl ihop? haha jag väntar tills jag får se relations-statusuppdatering på FB
    Haha ja det är väl så folk visar att de är ihop nuförtiden Det i kombination med några bilder när de kysser varandra haha.
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-07 18:14:46 följande:
    Lemmo: Nä inte biffig men tight och stora starka armar Små händer går fan bort också haha Ja jag gillar killar med lite brytning när de pratar Kravlistan är lång!
    Ja en bra personlighet kommer väl långt ner
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-07 18:39:43 följande:
    Visma: Nä har ju krav på det med. Alfahane ska det vara, som inte håller på att mesar sig med att diskutera känslor
    Haha ja men det ska väl inte vara så svårt att hitta! Lite känslor är väl bra att kunna prata om så länge han inte är en mes i övriga sammanhang.
  • visma1
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-10-08 12:35:12 följande:
    Fråga om hon har katt och ev hur gammal den är. Har hon katt är hon troligen singel och har varit det ett tag. Tjejer har en tendens till att skaffa katt om de varit singel för länge, de vill ha sällskap.
    Singel FÖR länge låter inte bra, kan ju finnas en anledning till det.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-08 12:40:40 följande:
    Det finns andra som jag kan fråga. :-P
    Ähhh ta kontakt själv!
  • visma1
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-10-08 12:49:08 följande:
    Nä, då blir man misstänksam att något är fel på henne.
    Ny tjej på jobbet... hmmm. Jag vet inte, brukar säga att man inte ska äta och skita på samma ställe. Avvakta lite och se hur hon är som person innan man börjar göra framryckningar, det är mitt tips. Situationen kan bli pinsam annars.

Kanske, själv raggar jag aldrig på jobbet så jag har ingen erfarenhet
  • visma1
    takida skrev 2012-10-08 12:50:14 följande:
    Hmm, hur länge är för länge. Är jag ett hopplöst fall månne?Obestämd
    När du typ har 15 katter hemma?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!