Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-10-05 18:26:47 följande:
    Haha nej det är inget jag någonsin lagt vikt vid. Tror de flesta jag dejtat inte har gjort lumpen, jag gillar väl inte riktiga män då
    Hahaha Jag tycker bara jag upplever en skilnad mellan de jag dejtat som har gjort och de som inte har
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 18:29:52 följande:
    Just brandmansdelen var lite spännande, men det är privatiserat sedan länge. Jag tror dom privatiserade detta runt 2003 (Jag gjorde lumpen 2001).
    Jag fick en lapp hemskickad där dom uppmanade mig att söka, men så kul var det inte. Dessutom så var jag inte lika konditionstränad då och kände inte alls för att börja träna upp den igen heller. Rökdykartestet var lite små jobbigt.

Gröntjänsten som sagt saknar jag inte ett skit, jag gjorde den på F17 i Ronneby (Kallinge) så det var typ 4 timmars bussresa varje vecka; Och många av personalen där var inte kloka i huvudet. Isynnerhet inte den adjutant eller vad vaktmästaren gick under för titel. Det gäller förövrigt generellt i det militära det är massor folk som inte är vettiga i huvudet.
    Jotack misstänker också att många inte är vettiga i huvidet. tur man jobbar inom akutpsykiatrin och har lite kött på benen vad gäller sådan
  • Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-05 18:31:54 följande:
    Har aldrig frågat nån kille om lumpen faktiskt...

Hahaha det är jag som är knäpp, inte konstigt att jag inte lyckas behålla dejter
  • Vanilla ice queen

Lemonina: Hahaha du är inte den första som säger att de kan tänka sig mig i den outfitten vet inte om jag ska skratta eller gråta (inte så jättekvinligt ) Du får komma till E-tuna och gå ut någon hel med mig och kolla in utbudet av herrar här

• Vanilla ice queen

Lemonina: Tyvärr tycker jag utbudet här suger men vem vet du kanske gillar det Mmen så är jag förvisso väldigt sällan ute i Eskilstuna... Hahaha, låter som du behöver en kille fort fort fort

• Vanilla ice queen

Lemonina: Haha men det ena är ju syrrans och han är från V-ås och den andre var ju min avlagda läkare hahaha Men jo klart det finns guldkorn i stan Tyvärr inte lika snygga bartenders som på cinderella dock ASG

• Vanilla ice queen

JM: Uppenbarligen finns det ju åtminstone en puma i Göteborg, Örebro och Eskilstuna iaf och så vitt jag vet minst två i huvudstaden

• Vanilla ice queen

Ja jisses alla killar som är snygga på nätdejtingsighter är fan från Västergötland eller Göteborg. Trist! De borde bo i spökstaden;))

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!